31+0 m. billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

1990h

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

sikke fint maven vokser.

jeg syntes ikke du ligner en elefant. men har fuldstændig de samme tanker og følelser som dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Hvor ser du godt ud med den mave. Siger det ikke for at få dig til at få det bedre, men fordi at jeg mener det

Mange tak 

Anmeld

27. februar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

Wauw! Som altid flot mave!

Hvad for noget træning laver du? Jeg er bare lidt nysgerrig, da jeg selv træner en hel del i træningscenter og er spændt på hvor længe jeg mon kan holde det ud!! 

Anmeld

28. februar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Wauw! Som altid flot mave!

Hvad for noget træning laver du? Jeg er bare lidt nysgerrig, da jeg selv træner en hel del i træningscenter og er spændt på hvor længe jeg mon kan holde det ud!! 

Tak

jeg danser 3x ugentligt og så lidt almindelig fitness som crosstrainer osv lidt her og der 

Anmeld

28. februar 2013

FrkZier

1990h skriver:

sikke fint maven vokser.

jeg syntes ikke du ligner en elefant. men har fuldstændig de samme tanker og følelser som dig..

Mange tak 

Det lidt irriterede at have det sådan 

Anmeld

28. februar 2013

Tulle28

Aj hold op, du har da en smuk mave! Men kan faktisk godt huske det fra min sidste graviditet, selvom jeg ikke tog voldsomt på og det meste sad på maven - man føler sig lidt kluntet og stor. Men fin er du altså

Anmeld

28. februar 2013

tarkoflen

Sikke en fin mave synes den ligner min ret meget, men vi er jo også ret tæt på hinanden

Jeg synes på ingen måde der er noget elefant over dig!

Jeg har heller ikke helt fattet, at hende den lille, der hikker og mosler rundt derinde, kommer ud til os om to måneder! Og så er hun faktisk vores lille baby, det synes jeg er fuldstændig surrealistisk!

Anmeld

28. februar 2013

christina92

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Du ser VIDUNDERLIG ud! bestemt ikke fed eller elefant ligende! Du er smuk som gravid!

Det er så vildt du allerede er så tæt på termin!  Men Lille tiger er jo os snart ½ år, men synes bare det var i sidste uge jeg fik afvide at i var blevet gravide igen.

Jeg glæder mig så utrolig meget til at se mavebilleder de næste uger, og høre FB og se billeder af din skønne supermand!

Anmeld

28. februar 2013

MariaKyedDK

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

rigtig fin mave

Anmeld

28. februar 2013

FrkZier

christina92 skriver:

Du ser VIDUNDERLIG ud! bestemt ikke fed eller elefant ligende! Du er smuk som gravid!

Det er så vildt du allerede er så tæt på termin!  Men Lille tiger er jo os snart ½ år, men synes bare det var i sidste uge jeg fik afvide at i var blevet gravide igen.

Jeg glæder mig så utrolig meget til at se mavebilleder de næste uger, og høre FB og se billeder af din skønne supermand!

åh tak søde

arhmen det helt vildt som tiden går.. jeg føler virkelig ikke det særlig længe siden DU testede positiv, og nu hun bare næsten 6 måneder og nu ska JEG snart føde

glæder mig til at dele med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.