31+0 m. billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Haha, jeg har også problemer med de gamle bukser

jeg levede lidt i den der drømme fantasi om at det kun var maven der var blevet større - den fantasi blev da jordet godt og grundigt da jeg prøvede de bukser :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

jeg levede lidt i den der drømme fantasi om at det kun var maven der var blevet større - den fantasi blev da jordet godt og grundigt da jeg prøvede de bukser :p

Ja det sker sjældent Der sætter sig altså oftest lidt på lår og numse, jeg tror ikke, har jeg ikke følelse af i hvert fald, at mine lår og numse er vokset så vildt, men det kan godt være de er

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Ja det sker sjældent Der sætter sig altså oftest lidt på lår og numse, jeg tror ikke, har jeg ikke følelse af i hvert fald, at mine lår og numse er vokset så vildt, men det kan godt være de er

nu havde jeg i forvejen en ret stor numse og ret store lår - men troede dårligt de kunne blive større... meeeeeeeeeeeeen, der tog jeg fejl! men på den positive side : så sidder jeg altid blødt

Anmeld

27. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

Du kender min mening, søde! 

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Du kender min mening, søde! 

synes bare det lidt unfair at min mave hænger helt nede ved knæene, når din bare er så fin og sidder lige midt på!

men tak, hvis ikke du lige var der til at opmuntre mig lidt engang imellem havde jeg nok grædt mig selv i søvne lidt for ofte (og andreas var nok blevet lidt træt af mig)

Anmeld

27. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

synes bare det lidt unfair at min mave hænger helt nede ved knæene, når din bare er så fin og sidder lige midt på!

men tak, hvis ikke du lige var der til at opmuntre mig lidt engang imellem havde jeg nok grædt mig selv i søvne lidt for ofte (og andreas var nok blevet lidt træt af mig)

Ej, hold da op! Det gør den da ikke! Din mave sidder da så fint!  

Haha, ja, det er godt nok at man lige kan hive hinanden op af hullet, når man føler sig tyk, usexet og som en omvandrende hormonbombe

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Ej, hold da op! Det gør den da ikke! Din mave sidder da så fint!  

Haha, ja, det er godt nok at man lige kan hive hinanden op af hullet, når man føler sig tyk, usexet og som en omvandrende hormonbombe

tak, du så sød!

ja tænk hvis man skulle klare det selv, det ville da ende galt

Anmeld

27. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

Du er så fin!  

Flot flot mave! 

Anmeld

27. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

tak, du så sød!

ja tænk hvis man skulle klare det selv, det ville da ende galt

Hihi, man ville i hvert fald tude mere og ende som single inden bebses ankomst!

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Du er så fin!  

Flot flot mave! 

mange tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.