31+0 m. billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

o1Mutte

FrkZier skriver:

åh tak

- hehe tak, jeg er helt vild med farven :p

Den er også rigtig fed

Hvor har du købt den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

Den er også rigtig fed

Hvor har du købt den?

tak - H&M

Anmeld

27. februar 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

vil du godt tale pænt om dig selv
du ser jo gudeskøn ud med den mave

det noget for os med total bellyfedt at jeg nok skal være heldig hvis man kan se til oktober at jeg har termin i starten af november hehe(overdrivelse) men jeg ville ihvertfald hellere end gerne se ud som dig i uge 31

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

Den er også rigtig fed

Hvor har du købt den?

http://www.hm.com/dk/product/03920?article=03920-C

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

vil du godt tale pænt om dig selv
du ser jo gudeskøn ud med den mave

det noget for os med total bellyfedt at jeg nok skal være heldig hvis man kan se til oktober at jeg har termin i starten af november hehe(overdrivelse) men jeg ville ihvertfald hellere end gerne se ud som dig i uge 31

jeg prøver virkelig at være optimistisk, men hold nu op det svært! glæder mig bare til at have født og kunne blive slank igen

ih hvor du altså bare søøøød!!!

Anmeld

27. februar 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

jeg prøver virkelig at være optimistisk, men hold nu op det svært! glæder mig bare til at have født og kunne blive slank igen

ih hvor du altså bare søøøød!!!

jeg kan godt forstå der kommer et vis punkt hvor man bare gerne vil have sin krop igen,
jeg har dog altid vejet pænt meget så håber denne graviditet kan give mig en lidt anden figur hvis jeg passer på med vægten

det hele skal jo nok gå, og i sidste ende er jeg sikker på vi alle er enige om at det er det hele værd

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

jeg kan godt forstå der kommer et vis punkt hvor man bare gerne vil have sin krop igen,
jeg har dog altid vejet pænt meget så håber denne graviditet kan give mig en lidt anden figur hvis jeg passer på med vægten

det hele skal jo nok gå, og i sidste ende er jeg sikker på vi alle er enige om at det er det hele værd

jeg er sikker på han er det hele værd når han kommer, ligenu er det bare også så svært fordi jeg jo ikke ved hvad der kommer ud af det (altså jo jeg godt klar over der kommer en baby ) men det måske nemmere hvis det nr. 2, 3 osv fordi man VED hvad der ender med, hvis du forstår ?

Anmeld

27. februar 2013

Ayasmor

Hvor ser du godt ud med den mave. Siger det ikke for at få dig til at få det bedre, men fordi at jeg mener det

Anmeld

27. februar 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

jeg er sikker på han er det hele værd når han kommer, ligenu er det bare også så svært fordi jeg jo ikke ved hvad der kommer ud af det (altså jo jeg godt klar over der kommer en baby ) men det måske nemmere hvis det nr. 2, 3 osv fordi man VED hvad der ender med, hvis du forstår ?

jep forstår dig
man ved ikke helt hvad man skal forholde sig til, og man kan jo sagtens sige man elsker den lille inden i maven, men tror alligevel man bliver noget så overrasket når først den er kommet ud det ihvertfald sådan en følelse jeg har

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

nu havde jeg i forvejen en ret stor numse og ret store lår - men troede dårligt de kunne blive større... meeeeeeeeeeeeen, der tog jeg fejl! men på den positive side : så sidder jeg altid blødt

Ja sådan har jeg også altid været

Ja, det er altid rart, at sidde blødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.