31+0 m. billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.199 visninger
53 svar
20 synes godt om
27. februar 2013

FrkZier

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

pussekat

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

hejsa
så fed er du da hele ikke super flot mave du her vil også at have sådan en mave men få det når ikke da det ikke vil lykke for os

Anmeld

27. februar 2013

maryjane

Du ser nu ellers hverken kluntet eller fed ud

Men FLOT!

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hvor er du altså bare smuk! Elefant eller ej, du er altså pæn gravid!

Og hvor er du dum at tro, at den top du brugte før stadig kunne bruges Jeg har prøvet at klemme mig i noget af det gamle tøj, hvilket resulterede i, at trøjen faktisk fik strækmærker - så den måtte ud Heldigvis var det en gammel sag, så blev ikke ked af det, kun af at den kunne nå halvt ned på maven også var dét ellers det

Smuk smuk smuk det er hvad du nu altså bare er!

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

pussekat skriver:

hejsa
så fed er du da hele ikke super flot mave du her vil også at have sådan en mave men få det når ikke da det ikke vil lykke for os

mange tak

krydser fingre for det lykkeds for jer en dag

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

maryjane skriver:

Du ser nu ellers hverken kluntet eller fed ud

Men FLOT!

det siger min kæreste også, føler bare at han siger det fordi det skal han

men MANGE tak

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Hvor er du altså bare smuk! Elefant eller ej, du er altså pæn gravid!

Og hvor er du dum at tro, at den top du brugte før stadig kunne bruges Jeg har prøvet at klemme mig i noget af det gamle tøj, hvilket resulterede i, at trøjen faktisk fik strækmærker - så den måtte ud Heldigvis var det en gammel sag, så blev ikke ked af det, kun af at den kunne nå halvt ned på maven også var dét ellers det

Smuk smuk smuk det er hvad du nu altså bare er!

mange tak !

var bange for den ville flække hvis jeg forsøgte mig med en gang træning i den igen

har osse måtte ligge en masse tøj til side, tøj der ikke ligefrem er udsigter til at jeg kan klemme mig ned i igen forløbigt

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

mange tak !

var bange for den ville flække hvis jeg forsøgte mig med en gang træning i den igen

har osse måtte ligge en masse tøj til side, tøj der ikke ligefrem er udsigter til at jeg kan klemme mig ned i igen forløbigt

Jeg har ikke kunnet komme i andet end ventetøj siden jeg var halvvejs, så vær du glad for du ikke sprænger alt dit tøj endnu hehe

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

Martsbaby skriver:

Jeg har ikke kunnet komme i andet end ventetøj siden jeg var halvvejs, så vær du glad for du ikke sprænger alt dit tøj endnu hehe

kan også kun være i ventebukser, jeg prøvede (skulle jeg aldrig have gjort) mine yndlings bukser fra før-graviditet, kunne dårligt få dem op over lårene

Anmeld

27. februar 2013

AnthonsMor

FrkZier skriver:

kan også kun være i ventebukser, jeg prøvede (skulle jeg aldrig have gjort) mine yndlings bukser fra før-graviditet, kunne dårligt få dem op over lårene

Haha, jeg har også problemer med de gamle bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.