31+0 m. billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Hihi, man ville i hvert fald tude mere og ende som single inden bebses ankomst!

haha uden tvivl! - og sikkert blive en del større pga trøstespisning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

haha uden tvivl! - og sikkert blive en del større pga trøstespisning

Hahaha, ja, måske

Anmeld

27. februar 2013

Mother-love

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

Så fin mavse.

Hehe kan godt selv huske det. Jrg synes også alle gravide er utrolig smukke. Men da jeg selv blev gravid følte jeg mig som en flodhest og synes slet ikke jeg var smukpånogen måder.

Men du er rigtig fin

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

michelledam skriver:

Så fin mavse.

Hehe kan godt selv huske det. Jrg synes også alle gravide er utrolig smukke. Men da jeg selv blev gravid følte jeg mig som en flodhest og synes slet ikke jeg var smukpånogen måder.

Men du er rigtig fin

ja det "sjovt" som alle andre gravide er mega smukke, undtagen en selv

TAAAK

Anmeld

27. februar 2013

Mother-love

FrkZier skriver:

ja det "sjovt" som alle andre gravide er mega smukke, undtagen en selv

TAAAK

Ja og den der drøm man havde gået med om at man bare ville vide at man var så smuk. Tjaaa den døde ligeså hurtigt sommaven blev større

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

michelledam skriver:

Ja og den der drøm man havde gået med om at man bare ville vide at man var så smuk. Tjaaa den døde ligeså hurtigt sommaven blev større

fuldstændig!

man/jeg gik bare og ventede utålmodigt på den der store flotte runde gravide mave, det bare som om at den aldrig kom, i stedet kom der sådan en hænge dunk og en stor røv

Anmeld

27. februar 2013

Mother-love

FrkZier skriver:

fuldstændig!

man/jeg gik bare og ventede utålmodigt på den der store flotte runde gravide mave, det bare som om at den aldrig kom, i stedet kom der sådan en hænge dunk og en stor røv

Hahaha jep. Men jeg synes du er rigtig fin. Og det er nu rart nok man ved at alle andre synes man er fin.

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

michelledam skriver:

Hahaha jep. Men jeg synes du er rigtig fin. Og det er nu rart nok man ved at alle andre synes man er fin.

det bare typisk ik

mange tak

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

FrkZier skriver:

Så ramte jeg 31+0

Hold da op som tiden går, tænk engang, nu er der "kun" 9 uger til termin, eller 63 dage

Jeg må være ærlig og sige at jeg havde forventet noget andet af det at være gravid med stor mave, jeg har altid synes at gravide kvinder er SÅÅÅ smukke!! det er desværre bare som om jeg er langt fra ligeså smuk som alle de gravide man ser på gaden, jeg ligner (føler jeg) en elefant..

føler mig SÅ kluntet og FED!

Jeg har måtte invisterer i en ny trænings-top da tykke her ikke kan klemme sig den i den gamle mere, virkelig deprimerende

men udover selvtillids kvalerne så går det godt, mine iskias-smerter er efterhånden så  godt som væk, de kommer nu kun en sjælden gang imellem om aften hvis jeg har haft en meget aktiv dag

ellers så det bare de obligatoriske: halsbrænd, plukveer osv

når men vil da lige flashe min mave (og nye trænings-top)

Jeg synes altså du ser ufatteligt godt ud

Og er vild med din nye top!

Anmeld

27. februar 2013

FrkZier

o1Mutte skriver:

Jeg synes altså du ser ufatteligt godt ud

Og er vild med din nye top!

åh tak

- hehe tak, jeg er helt vild med farven :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.