hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

1990h

Storgaard & Lillegaard skriver:

J og det bliver hurtig dyrt hvis de skal lave flere gange.

ja det jo det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

Amanda Stage

1990h skriver:

Ja, det bliver spændende at se i hvert fald hvad der sker..

måske man bliver overrasket

Held og lykke med det i hvert fald, det er jo snart og en STOR oplevelse 

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

Held og lykke med det i hvert fald, det er jo snart og en STOR oplevelse 

Ja det er sku og tusinde tak..

Anmeld

26. februar 2013

LilleLene

1990h skriver:

mine har noget mere fylde end dem på billedet men dog er jeg også flad set oppefra også fylden mest nede

ja det er bare øv

Anmeld

26. februar 2013

LilleLene

Amanda Stage skriver:

Ja hængepatterne kunne man skam godt undvære :s

Men det er også lidt (meget) SNYD at nogen kan føde en hel masse unger og stadig have en krop som en ung sporty kvinde. 

Jeg har både strækmærker, er blevet tyk (tager på af ingenting) og fået appelsinhud, suk... Jeg har kun født ÉN! Så kender jeg selvfølgelig lige en som har født 7 unger og har ingen strækmærker, ingen hængebryster og en hel flad mave... grrr Er slet slet ikke misundelig vel? 

sådan er det også med mig

min søster fødte 2 mdr efter mig, hun har ikke et eneste strækmærke, og jeg blev overfyldt
og hun har nærmest en mave der går indad fordi hun er så tynd

Det er fandme bare unfair

Anmeld

26. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

jeg tror desværre mine bliver helt ødelagt selv nu her efter kun nummer 1

Tro mig...ved nr 1, da troede jeg det var helt ad h til fordi de blev så tunge under graviditeten og efter 7 mrds amning. Men det "rettede sig ud" faktisk...da mælken var væk. Det var ret vildt!

Anmeld

26. februar 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ja, hvordan/hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten.

tænker her både på størrelsen, før og efter.
samt formen før og efter..

bliver området omkring nippls mindre igen?

os med rimeligt meget bryst som ikke sidder sådan helt efter bogen, får vi virkelig lange flade bryster med lidt fyld for neden?

Jeg har en stor barm og den blev megaMonster-kæmpestor da jeg ammede

Nu her 2 år efter har de samme facon som før fødsel, men de hænger lidt mere. Jeg har mest mærket forandringen ved, at jeg har et meget blødere bryst end før. Det er mindre fast og huden er lidt løs og den er lidt følelsesløs nogle steder.

Jeg tænker dog at alderen også har en betydning. Jo ældre man er (jeg var 30) jo mindre/langsommere sker der ny celledannelse.

Anmeld

26. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

Tro mig...ved nr 1, da troede jeg det var helt ad h til fordi de blev så tunge under graviditeten og efter 7 mrds amning. Men det "rettede sig ud" faktisk...da mælken var væk. Det var ret vildt!

ej jeg håber jeg er ligeså heldig

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Roselil skriver:

Jeg har en stor barm og den blev megaMonster-kæmpestor da jeg ammede

Nu her 2 år efter har de samme facon som før fødsel, men de hænger lidt mere. Jeg har mest mærket forandringen ved, at jeg har et meget blødere bryst end før. Det er mindre fast og huden er lidt løs og den er lidt følelsesløs nogle steder.

Jeg tænker dog at alderen også har en betydning. Jo ældre man er (jeg var 30) jo mindre/langsommere sker der ny celledannelse.

Okai, når brysterne var så store som du beskriver inden så har du faktisk været heldig at de kun hænger lidt tror jeg

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

ja det nemlig skide dyrt.

hvis min fylde forbliver så tror jeg jeg kan nøjes med et brystløft uden implant..fylden har jeg, men de hænge bare for meget..så det huden omkring der skal gøres noget ved..håber jeg

sådan har jeg det også

men skal lige igennem et større vægttab og næste barn før jeg vil gøre noget ved det.. Synes det er så dumt at bruge vildt mange penge på at få rettet dem, også blive gravid igen også bliver de slatne igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.