hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.693 visninger
59 svar
4 synes godt om
26. februar 2013

1990h

Ja, hvordan/hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten.

tænker her både på størrelsen, før og efter.
samt formen før og efter..

bliver området omkring nippls mindre igen?

os med rimeligt meget bryst som ikke sidder sådan helt efter bogen, får vi virkelig lange flade bryster med lidt fyld for neden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

StudPsyk

1990h skriver:

os med rimeligt meget bryst som ikke sidder sådan helt efter bogen, får vi virkelig lange flade bryster med lidt fyld for neden?

Mine ligner sig selv - hverken større eller mindre. Måske er brystvorterne lidt større, men det er så det hele. Og de hænger ikke efter graviditet og amning - den smule de hænger skyldes det vægttab jeg var igennem før jeg blev gravid første gang..

Men jeg har så heller ikke verdens største fra naturens side bare sådan "mellem/normal", så ved ikke om det har noget at sige.

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Janne T. skriver:

Mine ligner sig selv - hverken større eller mindre. Måske er brystvorterne lidt større, men det er så det hele. Og de hænger ikke efter graviditet og amning - den smule de hænger skyldes det vægttab jeg var igennem før jeg blev gravid første gang..

Men jeg har så heller ikke verdens største fra naturens side bare sådan "mellem/normal", så ved ikke om det har noget at sige.

okai

nej jeg ved ikke om det har noget at sige.

havde før en e og de sad da langt fra som ønsket nu er de en f og kunne nok også fylde en h ud..jeg syntes de allerede har ændret lidt form og tænker bar det kan sku næsten kun blive værre fylden er trukket lidt sydpå.

Anmeld

26. februar 2013

Sara.

Mine har altid været store....

Inden sad de faktisk rigtig flot, behøvede ikke bh fordi de bare sad

Men må indrømme de desværre ikke sidder på samme måde mere... Men de er heller ikke blevet tynde og hænger med en sok nederst de hænger bare lidt mere end før..

Men altså, de har jo også givet mad til halvandet barn så det vel okay jeg har det fint med dem.

Anmeld

26. februar 2013

Mother-love

Mine ligner overhovedet ikke sig selv.

Nu har jeg taget 10 kg på siden jeg blev gravid så dette skyldes nok de er blevet større.
Ellers hænger de mere end de gjorde før. Selve vorten er nu mørk hvor de før var helt lyse. Og synes også selv vorten er blevet større end før.

Så ja stor forandring

Anmeld

26. februar 2013

1990h

michelledam skriver:

Mine ligner overhovedet ikke sig selv.

Nu har jeg taget 10 kg på siden jeg blev gravid så dette skyldes nok de er blevet større.
Ellers hænger de mere end de gjorde før. Selve vorten er nu mørk hvor de før var helt lyse. Og synes også selv vorten er blevet større end før.

Så ja stor forandring

det lyder faktisk meget som mine

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Sara. skriver:

Mine har altid været store....

Inden sad de faktisk rigtig flot, behøvede ikke bh fordi de bare sad

Men må indrømme de desværre ikke sidder på samme måde mere... Men de er heller ikke blevet tynde og hænger med en sok nederst de hænger bare lidt mere end før..

Men altså, de har jo også givet mad til halvandet barn så det vel okay jeg har det fint med dem.

årrh frygter virkeligt hvad der sker med mine

Anmeld

26. februar 2013

LilleLene

1990h skriver:

mine er lange og flade og IKKE store

før sad de sådan okay, ikke perfekt men okay... Men nu :O øj jøj jøj det ligner ikke bryster på en 20-årig pige

Anmeld

26. februar 2013

lisbethita

Hejsa,

Mine var rigtigt fine efter første graviditet. Det var skønt. Tror dog det varierer meget. Har hørt, at det er efter 2. graviditet, at der sker forandringer. SUK...så nu ved jeg, hvad jeg har i vente :-)

Anmeld

26. februar 2013

1990h

LilleLene skriver:

mine er lange og flade og IKKE store

før sad de sådan okay, ikke perfekt men okay... Men nu :O øj jøj jøj det ligner ikke bryster på en 20-årig pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.