hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

Ja hængepatterne kunne man skam godt undvære :s

Men det er også lidt (meget) SNYD at nogen kan føde en hel masse unger og stadig have en krop som en ung sporty kvinde. 

Jeg har både strækmærker, er blevet tyk (tager på af ingenting) og fået appelsinhud, suk... Jeg har kun født ÉN! Så kender jeg selvfølgelig lige en som har født 7 unger og har ingen strækmærker, ingen hængebryster og en hel flad mave... grrr Er slet slet ikke misundelig vel? 

jo forstår dig så udemærket..

det sku ikke fair..::/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

1990h

LilleLene skriver:

sådan ser formen ud på mine

Da jeg fandt billedet viste jeg min kæreste det og spurte om det lignede, og det sagde han at det gjorde (bare for at være sikker på jeg ikke forvrænger det selv)

mine har noget mere fylde end dem på billedet men dog er jeg også flad set oppefra også fylden mest nede

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Frk. Himmelblå skriver:

1. graviditet/amning:

Fra 70D over 75G (!!!!!!!!!!!) tilbage til 70D

2.graviditet - uden amning :

Fra 70D via 75F (!!!) tilbage til 70D og videre "op" i en 70A (!!!!!!!!)

WHAT THE FÅRK??!! 

hahha ja det må du nok sige

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

1990h skriver:

jo forstår dig så udemærket..

det sku ikke fair..::/

Nej :/

men jeg vil gerne berolige dig, selvom det er lidt en kliché. Det er som mange siger, at hvis du lære at elske din krop i form af afslapning og forkælelse, så indser du også at din krop altså HAR været igennem meget og derfor er den flot som den er. Det har hjulpet mig meget, men det tog sin tid

Anmeld

26. februar 2013

Storgaard & Lillegaard

1990h skriver:

Tak det håber jeg også hihi..

men det vil også være noget fornuftigt at vente til man har fået de børn man ville have tænke jeg.. afhensyn til brystløft.

Man burde nok vente ja, men jeg skal have lavet mine bryster inden næste barn så tager jeg ændringen med, nu skal jeg også kun have fylde og den forsvinder jo ikke ved et barn mere.

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

Nej :/

men jeg vil gerne berolige dig, selvom det er lidt en kliché. Det er som mange siger, at hvis du lære at elske din krop i form af afslapning og forkælelse, så indser du også at din krop altså HAR været igennem meget og derfor er den flot som den er. Det har hjulpet mig meget, men det tog sin tid

Ja, jeg trøster mig også med at jeg jo får en dejlig unge ud af det

men når man i forvejen er lidt utilreds så det svært at tænke positivt.

nu må vi se bagefter hvad der sker, skal have tabt alle graviditet kiloerne + lidt til og strammes op også må vi se hvad brysterne ender med

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Storgaard & Lillegaard skriver:

Man burde nok vente ja, men jeg skal have lavet mine bryster inden næste barn så tager jeg ændringen med, nu skal jeg også kun have fylde og den forsvinder jo ikke ved et barn mere.

god ide.

ja jeg har læst fra nogle at deres ikke ændrede sig vildt efter flere børn(dem der havde fået brystløft kun)..men de anbefaler også at vente til efter børn da man ikke kan undgå at naturen også har sin gang

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

1990h skriver:

Ja, jeg trøster mig også med at jeg jo får en dejlig unge ud af det

men når man i forvejen er lidt utilreds så det svært at tænke positivt.

nu må vi se bagefter hvad der sker, skal have tabt alle graviditet kiloerne + lidt til og strammes op også må vi se hvad brysterne ender med

ja jeg kender det godt, var godt nok heller ikke helt tilfreds før. 

Men ja nu må vi se, det er jo ikke sikkert dine bryster ændrer sig mere end de gør og man bliver ofte lidt gladere for sin krop, når man taber sig, også selvom der er andet som man ikke er tilfreds med. 

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

ja jeg kender det godt, var godt nok heller ikke helt tilfreds før. 

Men ja nu må vi se, det er jo ikke sikkert dine bryster ændrer sig mere end de gør og man bliver ofte lidt gladere for sin krop, når man taber sig, også selvom der er andet som man ikke er tilfreds med. 

Ja, det bliver spændende at se i hvert fald hvad der sker..

måske man bliver overrasket

Anmeld

26. februar 2013

Storgaard & Lillegaard

1990h skriver:

god ide.

ja jeg har læst fra nogle at deres ikke ændrede sig vildt efter flere børn(dem der havde fået brystløft kun)..men de anbefaler også at vente til efter børn da man ikke kan undgå at naturen også har sin gang

J og det bliver hurtig dyrt hvis de skal lave flere gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.