hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

sådan har jeg det også

men skal lige igennem et større vægttab og næste barn før jeg vil gøre noget ved det.. Synes det er så dumt at bruge vildt mange penge på at få rettet dem, også blive gravid igen også bliver de slatne igen

ja du har fuldstændig ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Amanda Stage

LilleLene skriver:

Årh jeg føler med dig! Det er SÅ snyd

Anmeld

27. februar 2013

LilleLene

Amanda Stage skriver:

Årh jeg føler med dig! Det er SÅ snyd

især når det er ens søster... og vores graviditeter har bare været fuldstændig ens !

så meget at vores læge sagde til min søster, da hun kom ind med et problem, "ja jeg vidste du ville komme nu, din søster kom også på den her tid"

Så er det ikke fair at jeg fik alle strækmærkerne og det

Anmeld

27. februar 2013

Amanda Stage

LilleLene skriver:

især når det er ens søster... og vores graviditeter har bare været fuldstændig ens !

så meget at vores læge sagde til min søster, da hun kom ind med et problem, "ja jeg vidste du ville komme nu, din søster kom også på den her tid"

Ej hvor underligt den var så ens, og kroppen reagerede så anderledes! Suk.. Typisk

Anmeld

27. februar 2013

Amanda Stage

LilleLene skriver:

Ej hvor underligt den var så ens, og kroppen reagerede så anderledes! Suk.. Typisk

Anmeld

27. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

ej jeg håber jeg er ligeså heldig

Det krydser jeg så fingre for. Jeg var tudefærdig, da jeg var gravid, fordi de der kæmpe-tunge bryster var vokset 4 størrelser (følte jeg), men i hvert fald var kæmpe store, og jeg kunne slet ikke se, hvordan de skulle komme til at se normale ud. Tror blot det er meget vigtigt, at man har gode BH'er på. Ikke mindst, hvis du begynder at træne, mens du ammer. Hvis de hopper og danser rundt, så "tynger" det jo unødigt meget. Dog kan man godt ane lidt, hvilket af  mine bryster, der har været favoritbryst. Men det er kun mig, der kan se det. SÅ....sørg for at forsøge at amme lige meget med begge bryster - hvis du da vil amme og hvis det lykkedes dig at amme.

Kh

Anmeld

27. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

Det krydser jeg så fingre for. Jeg var tudefærdig, da jeg var gravid, fordi de der kæmpe-tunge bryster var vokset 4 størrelser (følte jeg), men i hvert fald var kæmpe store, og jeg kunne slet ikke se, hvordan de skulle komme til at se normale ud. Tror blot det er meget vigtigt, at man har gode BH'er på. Ikke mindst, hvis du begynder at træne, mens du ammer. Hvis de hopper og danser rundt, så "tynger" det jo unødigt meget. Dog kan man godt ane lidt, hvilket af  mine bryster, der har været favoritbryst. Men det er kun mig, der kan se det. SÅ....sørg for at forsøge at amme lige meget med begge bryster - hvis du da vil amme og hvis det lykkedes dig at amme.

Kh

tro mig, jeg har også tudet over mine bryster, specielt fordi det ikke har lykkedes mig at finde en bh jeg har kunne holde ud af at have på. så nu går jeg med sports bh total ufeminilt og jeg hader det!! frygter hver dag om jeg nogensinde kommer i en ordenlig bh igen

og tak for tippet med amning..

Anmeld

27. februar 2013

lisbethita

1990h skriver:

tro mig, jeg har også tudet over mine bryster, specielt fordi det ikke har lykkedes mig at finde en bh jeg har kunne holde ud af at have på. så nu går jeg med sports bh total ufeminilt og jeg hader det!! frygter hver dag om jeg nogensinde kommer i en ordenlig bh igen

og tak for tippet med amning..

DET GØR DE!!! Det er brysterne, der går tur med mig og ikke omvendt. Mine venner griner af mig, fordi de er på størrelse med håndbolde lige nu og det bliver MEGET værre, når der kommer mælk i. Når jeg har fået næste barn overvejer jeg at få lavet mine bryster, fordi....det jo siges, at efter barn nr 2, så sker de største forandringer. Vi får at se.... indtil videre er det gået meget godt.

Fat mod!!! :-) Og ellers kan man jo købe sig fra det :-)

KRAM

Anmeld

27. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

DET GØR DE!!! Det er brysterne, der går tur med mig og ikke omvendt. Mine venner griner af mig, fordi de er på størrelse med håndbolde lige nu og det bliver MEGET værre, når der kommer mælk i. Når jeg har fået næste barn overvejer jeg at få lavet mine bryster, fordi....det jo siges, at efter barn nr 2, så sker de største forandringer. Vi får at se.... indtil videre er det gået meget godt.

Fat mod!!! :-) Og ellers kan man jo købe sig fra det :-)

KRAM

jaaa jeg kunne forstille mig at jeg også kommer til at købe mig fra det

jeg krydser for vores bryster

Anmeld

28. februar 2013

LilleLene

Amanda Stage skriver:

ja mega træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.