hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2013

1990h

lisbethita skriver:

Hejsa,

Mine var rigtigt fine efter første graviditet. Det var skønt. Tror dog det varierer meget. Har hørt, at det er efter 2. graviditet, at der sker forandringer. SUK...så nu ved jeg, hvad jeg har i vente :-)

jeg tror desværre mine bliver helt ødelagt selv nu her efter kun nummer 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2013

1990h

hvis i friske damer.

må i da gerne google lidt brystbilleder og vise hvad i betegner som hængebryster og hvad i ikke betegner som hængebryster..

Anmeld

26. februar 2013

AnthonsMor

Mine har fra naturens side aldrig siddet særlig pænt.. De blev MEGET store LIGE pludselig da jeg var 13 år gammel, også tog tyngdekraften ellers lige fat i dem!

Men her i graviditeten er det eneste der er sket med dem, vorterne er blevet mørkere, også er jeg for nylig begyndt at få lette mælkeknuder, så de får en lidt underlig form..

Jeg er også meget nervøs for om det bliver sokker med en 5'er i bunden, når jeg er færdig med at amme, men det må man jo tage med, der er bare ikke noget at gøre ved det

Anmeld

26. februar 2013

Misscbn

1990h skriver:

Ja, hvordan/hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten.

tænker her både på størrelsen, før og efter.
samt formen før og efter..

bliver området omkring nippls mindre igen?

os med rimeligt meget bryst som ikke sidder sådan helt efter bogen, får vi virkelig lange flade bryster med lidt fyld for neden?

Jeg er selv gået fra en flot D skål ned til en A skål efter jeg har født og ammet ikke fordi de hænger eller er grimme, tværtimod de er bare skrumpet hehe

så når pengene er der skal der mere fyld i 

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Mine har fra naturens side aldrig siddet særlig pænt.. De blev MEGET store LIGE pludselig da jeg var 13 år gammel, også tog tyngdekraften ellers lige fat i dem!

Men her i graviditeten er det eneste der er sket med dem, vorterne er blevet mørkere, også er jeg for nylig begyndt at få lette mælkeknuder, så de får en lidt underlig form..

Jeg er også meget nervøs for om det bliver sokker med en 5'er i bunden, når jeg er færdig med at amme, men det må man jo tage med, der er bare ikke noget at gøre ved det

mit område omkring nippls er blevet større og mørkere..håber godt nok det bliver mindre igen.

men ja, den der sok og 5'eren rammer nok også her så snart alt fylden forsvinder

Anmeld

26. februar 2013

1990h

blankholm skriver:

Jeg er selv gået fra en flot D skål ned til en A skål efter jeg har født og ammet ikke fordi de hænger eller er grimme, tværtimod de er bare skrumpet hehe

så når pengene er der skal der mere fyld i 

Okai det jeg tænker er bare at hvis de nu allerede hænger noget, og de så bliver mindre hænger der jo bare endnu mere løs hud..jeg tror ikke mine nøjes med kun at skrympe

Anmeld

26. februar 2013

Amanda Stage

Mine ændrede sig rigtig meget første gang! De rejste en del sydpå, blev mere spidse/flade og en hel masse strækmærker! Jeg var bestemt IKKE tilfreds, for jeg var jo kun 19 år De blev HELDIGVIS ikke større! De er blevet noget store her under 2. graviditet og med mere mørke brystvorter, men lige nu er min frygt bare at de kommer til at hænge endnu mere eller bliver lige så kæmpe store som min mors  (Hun bruger G!) Så skal jeg i hvert fald have en operation, for da mælken løb til første gang, fik jeg gigantiske Linse Kesler bryster, og DET var vulgært og klamt! Heldigvis varede det kun tre dage.. pyha. 

Anmeld

26. februar 2013

Storgaard & Lillegaard

1990h skriver:

Ja, hvordan/hvor meget ændrede jeres bryster sig efter graviditeten.

tænker her både på størrelsen, før og efter.
samt formen før og efter..

bliver området omkring nippls mindre igen?

os med rimeligt meget bryst som ikke sidder sådan helt efter bogen, får vi virkelig lange flade bryster med lidt fyld for neden?

Jeg havde flotte runde faste bryster før men nu er de helt tomme, jeg skal have dem lavet, men kun for at få mere fyld i, for der er ikke noget der hænger.

Anmeld

26. februar 2013

LilleLene

1990h skriver:

jeg kan ikke vente til nr 2 er kommet så jeg kan få dem lavet For jeg hader dem

Anmeld

26. februar 2013

1990h

Amanda Stage skriver:

Mine ændrede sig rigtig meget første gang! De rejste en del sydpå, blev mere spidse/flade og en hel masse strækmærker! Jeg var bestemt IKKE tilfreds, for jeg var jo kun 19 år De blev HELDIGVIS ikke større! De er blevet noget store her under 2. graviditet og med mere mørke brystvorter, men lige nu er min frygt bare at de kommer til at hænge endnu mere eller bliver lige så kæmpe store som min mors  (Hun bruger G!) Så skal jeg i hvert fald have en operation, for da mælken løb til første gang, fik jeg gigantiske Linse Kesler bryster, og DET var vulgært og klamt! Heldigvis varede det kun tre dage.. pyha. 

årh forstår dig virkelig

man undgår nok ikke man får lidt silikone linse look alike lige når mælken løber til. men gid de dog bar måtte blive normal størrelse igen uden at hænge

man undgår ikke kroppens ændringer, men nogle rammes værre end andre syntes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.