Hvordan overraskede i manden med den store nyhed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Swerg

LevisMor skriver:

ved ikke om han var glad, tror han var for chokket til at forstå det hele... det var først til nf scanningen han kunne forstå hvad det var der skulle ske...  der kunne jeg se han var glad 

Åh ja det var det samme her  

men det er jo egentlig logisk nok at de ikke er lige så "glade" som kvinderne. De føler det ikke på samme måde fysisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

AnthonsMor

Elias2010<3 skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig !!!

ja vi er heldigvis alle meget forskellige ;D

Lige præcis!

Kender flere unge mødre der klarer det ligeså godt som "gamle" mødre.. Så det er jo individuelt

Anmeld

23. februar 2013

FogL

Elias2010<3 skriver:

Da jeg fandt ud af i år 2010, at jeg var gravid, var klokken omkring 15.. Min kæreste plejede at komme hjem omkring kl. 15.30 ..

Jeg var fuldstændig oppe at ringe over at denne test var positiv... jeg tror jeg stod og stirrede på den i 15 min ca, i ALLE belysninger !!! Haha !

Vi boede i lejlighed på 3. sal inde i København og jeg sad og kiggede på min test i dagslyset i vinduet, så jeg min kæreste komme kørende .. Jeg LØB ned af alle trapperne med denne her skide test i hånden og råbte SE SE SE ! -som et lille barn der havde tabt sin første tand ..  Gad vide hva dælen folk tænkte...

Jeg tænker at næste gang han skal ha nyheden skal være lidt mere stille og roligt ......................  

Hvordan gav i farmand nyheden ?

Jeg fandt ud af det om morgenen, lige efter han var taget afsted på arbejde, så skulle gå og holde tæt i 8 laaaaaange timer - heldigvis var baby.dk her, og kunne sige det til NOGEN... Men puha... Faldt lidt ned på den tid, så var jo selvfølgelig ikke helt vildt oppe at køre, men det blev jeg igen
Var lige kommet ud fra toilettet da han kom ind af døren, og tænkte at jeg ligeså godt kunne fortælle ham det - testene lå på toilettet, tog ham med derud og viste ham dem, uden at sige noget.. Der gik lidt, og så sagde han: "Hvad betyder det?" og smilte

Hvordan det skal siges næste gang, det ved jeg ikke... Men har en idé om hvordan vi skal fortælle omverdenen det

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

Freyjasmor skriver:

Jeg fandt ud af det om morgenen, lige efter han var taget afsted på arbejde, så skulle gå og holde tæt i 8 laaaaaange timer - heldigvis var baby.dk her, og kunne sige det til NOGEN... Men puha... Faldt lidt ned på den tid, så var jo selvfølgelig ikke helt vildt oppe at køre, men det blev jeg igen
Var lige kommet ud fra toilettet da han kom ind af døren, og tænkte at jeg ligeså godt kunne fortælle ham det - testene lå på toilettet, tog ham med derud og viste ham dem, uden at sige noget.. Der gik lidt, og så sagde han: "Hvad betyder det?" og smilte

Hvordan det skal siges næste gang, det ved jeg ikke... Men har en idé om hvordan vi skal fortælle omverdenen det

Dejligt med et smil fra ham 

Det er altid spændende at se reaktionen

hvordan vil du fortælle omverdenen det næste gang?

Anmeld

24. februar 2013

FogL

Elias2010<3 skriver:

Dejligt med et smil fra ham 

Det er altid spændende at se reaktionen

hvordan vil du fortælle omverdenen det næste gang?

Tror det bliver noget med en body og Freyja Vi bor jo i Dubai, så sender en mail rundt med et billede og en sød tekst eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.