Elias2010<3 skriver:
Hehe. Ja man løber hurtigt tør for ideer med sjove overraskelser
jeg var kun 18 da jeg ventede min søn. Jeg ringede til min mor, i frygt om at hun ville blive sur. Og det gjorde hun også. Det er så hvad det er . Snakker stadig ikke så meget med hende . Men min far er "en hård type" og har altid sagt "møgunger" når han har omtalt børn.
Hans reaktion MÅTTE jeg bare se ! Så efter jeg havde fået bekræftelse hos lægen, kørte jeg ud på hans arbejde . Jeg satte mig ned overfor ham. Vi sad ig snakkede lidt frem og tilbage hvorefter jeg siger at der er noget jeg skal fortælle. Og uden at ha sagt noget sagde han "skal jeg være morfar?" ... Der sagde jeg så ja
han fik tåre i øjnene og havde slet ikke forventet den reaktion fra ham !! Hans første barnebarn og han har ALDRIG omtalt børn som møgunger siden 
Jeg synes ikke alder har noget at sige.. En pige på 16 kan være ligeså klar mentalt som en på 30, der er dog lidt erfaringsforskel og det, at man ikke kan være ung på samme måde, hvis man bliver MEGET TIDLIGT mor..
Jeg er selv 22, bliver 23 i næste uge, og har mange veninder med børn, men har ligeså mange der ikke forstår hvorfor jeg ikke venter, så jeg kan få lov til at nyde min ungdom, jamen hallo, vi er forskellige alle sammen, jeg er ikke typen der gider gå i byen og drikke mig fuld, har aldrig været det, så det er jo perfekt for mig og min kæreste at sætte et lille barn i verden nu..
Jeg er ked af det med din mor, men super fed oplevelse med din far!! 
Det var næsten lidt omvendt hos mig, min mor tudede af glæde, men min far lider af depression, og han havde en dårlig dag, så han kunne slet ikke vise glæden ved det, han har så efterfølgende fortalt at han altså er PISSE glad for det og MØG STOLT 
Anmeld