Hvordan overraskede i manden med den store nyhed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.529 visninger
34 svar
20 synes godt om
23. februar 2013

Swerg

Da jeg fandt ud af i år 2010, at jeg var gravid, var klokken omkring 15.. Min kæreste plejede at komme hjem omkring kl. 15.30 ..

Jeg var fuldstændig oppe at ringe over at denne test var positiv... jeg tror jeg stod og stirrede på den i 15 min ca, i ALLE belysninger !!! Haha !

Vi boede i lejlighed på 3. sal inde i København og jeg sad og kiggede på min test i dagslyset i vinduet, så jeg min kæreste komme kørende .. Jeg LØB ned af alle trapperne med denne her skide test i hånden og råbte SE SE SE ! -som et lille barn der havde tabt sin første tand ..  Gad vide hva dælen folk tænkte...

Jeg tænker at næste gang han skal ha nyheden skal være lidt mere stille og roligt ......................  

Hvordan gav i farmand nyheden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Levi&LilysMor

Elias2010<3 skriver:

Da jeg fandt ud af i år 2010, at jeg var gravid, var klokken omkring 15.. Min kæreste plejede at komme hjem omkring kl. 15.30 ..

Jeg var fuldstændig oppe at ringe over at denne test var positiv... jeg tror jeg stod og stirrede på den i 15 min ca, i ALLE belysninger !!! Haha !

Vi boede i lejlighed på 3. sal inde i København og jeg sad og kiggede på min test i dagslyset i vinduet, så jeg min kæreste komme kørende .. Jeg LØB ned af alle trapperne med denne her skide test i hånden og råbte SE SE SE ! -som et lille barn der havde tabt sin første tand ..  Gad vide hva dælen folk tænkte...

Jeg tænker at næste gang han skal ha nyheden skal være lidt mere stille og roligt ......................  

Nu var vores dreng ikke planlagt men jeg testede for sjov, da jeg ikke havde fået min mens og bare lige ville bruge den sidste test så den ikke lå der er kukkelurede 

Da den så var bragende positiv var jeg helt i chok og det var min kæreste også da jeg forsigtigt sagde det til ham ....

Anmeld

23. februar 2013

Enirt

Elias2010<3 skriver:

Jeg gjorde lidt ala dig...  Jeg stod op kl 06.30 om morgen fordi jeg skulle tisse og så ville jeg da lige tage en test (har hørt at morgenurin er bedst) Da den så endelig testede positiv, fløj jeg ind i soveværelset og hoppede op i senge og næsten hen i hovedet på min kæreste og råbt DEN ER POSITIV, DEN ER POSITIV!! Min stakkels kæreste var langt væk i søvnen fattede ikke en brik af hvad der skete og troede at det var en edderkop jeg var bange for siden jeg skreg sådan

Anmeld

23. februar 2013

Christina :-)

Elias2010<3 skriver:

Lillemanden er slet ikk planlagt:-) men jeg vidste bare jeg var gravid ku mærke det så tog en test 3+3 var negativ men vidste bare tog en igen 4+1 og det var imens kæresten var over ved sin mor lå den åå vasken da han kom sage jeg prøv og gå op på badeværelset og kigge sådan aå han den;-)

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

LevisMor skriver:

Nu var vores dreng ikke planlagt men jeg testede for sjov, da jeg ikke havde fået min mens og bare lige ville bruge den sidste test så den ikke lå der er kukkelurede 

Da den så var bragende positiv var jeg helt i chok og det var min kæreste også da jeg forsigtigt sagde det til ham ....

Blev han glad ??

Min kæreste blev nemlig skide sur .. Vores var planlagt, men den var der i første forsøg... Tror han var i chok og havde ikke forventet at jeg blev gravid så hurtigt ...

Anmeld

23. februar 2013

Ciss

Jeg gik i en babybutik og købte de mindste sokker, jeg kunne finde - og så bare stak jeg ham posen lidt sådan tilfældig i sofaen efter middagen og sagde, at jeg havde forresten noget til ham.

Han gloede godt nok lidt, og så gik der 8 sek, før han fattede budskabet - men så hoppede han godt nok også op!

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

Enirt skriver:

Jeg gjorde lidt ala dig...  Jeg stod op kl 06.30 om morgen fordi jeg skulle tisse og så ville jeg da lige tage en test (har hørt at morgenurin er bedst) Da den så endelig testede positiv, fløj jeg ind i soveværelset og hoppede op i senge og næsten hen i hovedet på min kæreste og råbt DEN ER POSITIV, DEN ER POSITIV!! Min stakkels kæreste var langt væk i søvnen fattede ikke en brik af hvad der skete og troede at det var en edderkop jeg var bange for siden jeg skreg sådan

Hahahaha ! Hvor fedt !

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

Ciss skriver:

Jeg gik i en babybutik og købte de mindste sokker, jeg kunne finde - og så bare stak jeg ham posen lidt sådan tilfældig i sofaen efter middagen og sagde, at jeg havde forresten noget til ham.

Han gloede godt nok lidt, og så gik der 8 sek, før han fattede budskabet - men så hoppede han godt nok også op!

Tænker også at jeg skal købe et lille stykke tøj næste gang med vedlæggende test

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Jeg tog en Clear Blue Digital en morgen, hvor der MEGET hurtigt bare stod GRAVID.. Jeg har selv været klar til børn længe, troede jeg, lige indtil jeg stod med den test der..
Vil ikke sige at vores var planlagt, men vi var dog blevet enige om, at smide pillerne 6 måneder forinden, så vi vidste jo godt, at det kunne ske

Jeg tog et billede af testen, da kæresten var på arbejde, og sendte til ham.. Så ringede han mig op og sagde "Skal der ikke være TO streger på sådan en der???" Så måtte jeg fortælle ham, at det var sådan en der skulle stå gravid eller ikke gravid på, også blev han helt stille.. Så gik der et par sekunder og han sagde "Jamen.. Skal vi have en baby?" Ja skat, det skal vi

Jeg tog så på arbejde og kom hjem til aftensmadstid, og han fortalte at han hele dagen bare havde siddet på sin stol på kontoret og gloet ud i luften, han havde ikke lavet en skid Lille stakkel!

Nu er der kun 12 dage til termin og han er mindst ligeså meget i chok nu, som han var dengang

Anmeld

23. februar 2013

come2

Elias2010<3 skriver:

Jeg ringede til ham, fordi jeg var totalt i chok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.