Hvordan overraskede i manden med den store nyhed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Sabsy

Vi er godt nok skilt nu men da jeg testede positivt, lagde jeg testen på hans skrivebord og sagde intet, så spille han lidt online computer med venner, hvor de snakker i headsæt, lige pludselig råbte han bare "Hey venner! Stop spillet - jeg tror jeg skal være far!!".. Trillede rundt af grin.. Så snakkede de ikke om andet i spillet resten af aftenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Swerg

Martsbaby skriver:

Jeg tog en Clear Blue Digital en morgen, hvor der MEGET hurtigt bare stod GRAVID.. Jeg har selv været klar til børn længe, troede jeg, lige indtil jeg stod med den test der..
Vil ikke sige at vores var planlagt, men vi var dog blevet enige om, at smide pillerne 6 måneder forinden, så vi vidste jo godt, at det kunne ske

Jeg tog et billede af testen, da kæresten var på arbejde, og sendte til ham.. Så ringede han mig op og sagde "Skal der ikke være TO streger på sådan en der???" Så måtte jeg fortælle ham, at det var sådan en der skulle stå gravid eller ikke gravid på, også blev han helt stille.. Så gik der et par sekunder og han sagde "Jamen.. Skal vi have en baby?" Ja skat, det skal vi

Jeg tog så på arbejde og kom hjem til aftensmadstid, og han fortalte at han hele dagen bare havde siddet på sin stol på kontoret og gloet ud i luften, han havde ikke lavet en skid Lille stakkel!

Nu er der kun 12 dage til termin og han er mindst ligeså meget i chok nu, som han var dengang

Wauw.. Sikken dejlig historie  

Jeg skal virkelig holde mig i skindet næste gang ! Man har selvfølgelig lyst til at skrige det ud til hele verdenen

Når nyheden skal fortælles til farmor, tror jeg at jeg vil invitere hende spå en shoppetur hvor jeg køber et sæt tøj til den lille og siger at når Elias har skiftetøj hos hende, skal den lille nye også have

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Sabsy skriver:

Vi er godt nok skilt nu men da jeg testede positivt, lagde jeg testen på hans skrivebord og sagde intet, så spille han lidt online computer med venner, hvor de snakker i headsæt, lige pludselig råbte han bare "Hey venner! Stop spillet - jeg tror jeg skal være far!!".. Trillede rundt af grin.. Så snakkede de ikke om andet i spillet resten af aftenen..

Haha nej hvor sjovt! jeg kan lige se det for mig! 

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

Sabsy skriver:

Hahaha fedt ! Gik der længe før han registrere at der var noget anderledes på skrivebordet ??

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Jeg stod spændt ude på toilettet og ventede på at den skulle skrive gravid eller ikke gravid, eller bare gøre et eller andet! 

Og bedst som jeg står der så ringer min telefonen, det er selvfølgelig manden, skal jeg tage den eller lade være 

Nå, jeg vælger så at tage den og i samme sekund dukker ordet gravid op på testen og så begyndte jeg ellers bare at skrige, grine, græde og tale uforståeligt, min daværende kæreste bliver så helt forvirret og tror der er sket et eller andet! og begynder meget ivrigt og bekymret at spørge ind til hvad der er sket og jeg tuder bare videre så det ender med at han bliver nødt til at komme hjem og der sidder jeg så stadigvæk ude på toilettet og stirer på den test! 

Han kommer så ind på toilettet og ser at jeg sidder med den der test og tror så at det er endnu en negativ test og siger så "Så så skat, det skal nok gå, vi prøver bare igen" og jeg, uden at tænke mig om siger så "Er du dum eller sådan noget, den er sku da positiv!!"

Det var fuldt ud planlagt, men vi skulle være begyndt i fertilitetsbehandling kort tid efter, men det måtte vi jo så droppe..

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Elias2010<3 skriver:

Wauw.. Sikken dejlig historie  

Jeg skal virkelig holde mig i skindet næste gang ! Man har selvfølgelig lyst til at skrige det ud til hele verdenen

Når nyheden skal fortælles til farmor, tror jeg at jeg vil invitere hende spå en shoppetur hvor jeg køber et sæt tøj til den lille og siger at når Elias har skiftetøj hos hende, skal den lille nye også have

Vi spurgte bare min kærestes mor om hun var gammel nok til at blive farmor Det var fantastisk sjovt at se, hvordan hun reagerede

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

Martsbaby skriver:

Vi spurgte bare min kærestes mor om hun var gammel nok til at blive farmor Det var fantastisk sjovt at se, hvordan hun reagerede

Haha flabet !!

Anmeld

23. februar 2013

Swerg

kriknu skriver:

Jeg stod spændt ude på toilettet og ventede på at den skulle skrive gravid eller ikke gravid, eller bare gøre et eller andet! 

Og bedst som jeg står der så ringer min telefonen, det er selvfølgelig manden, skal jeg tage den eller lade være 

Nå, jeg vælger så at tage den og i samme sekund dukker ordet gravid op på testen og så begyndte jeg ellers bare at skrige, grine, græde og tale uforståeligt, min daværende kæreste bliver så helt forvirret og tror der er sket et eller andet! og begynder meget ivrigt og bekymret at spørge ind til hvad der er sket og jeg tuder bare videre så det ender med at han bliver nødt til at komme hjem og der sidder jeg så stadigvæk ude på toilettet og stirer på den test! 

Han kommer så ind på toilettet og ser at jeg sidder med den der test og tror så at det er endnu en negativ test og siger så "Så så skat, det skal nok gå, vi prøver bare igen" og jeg, uden at tænke mig om siger så "Er du dum eller sådan noget, den er sku da positiv!!"

Det var fuldt ud planlagt, men vi skulle være begyndt i fertilitetsbehandling kort tid efter, men det måtte vi jo så droppe..

Gud jeg kunne lige se det for mig! 

Hvor er det fantastisk! 1000 x tillykke ! Det var da også total fortjent !

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Elias2010<3 skriver:

Haha flabet !!

Mega! Hun fattede den heller ikke i starten Og vi stod bare og smilede

Med min egen mor blev det lidt mere.. Øh vi skal være forældre, agtigt Knap så smart lavet, men de blev glade alligevel

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Elias2010<3 skriver:

Gud jeg kunne lige se det for mig! 

Hvor er det fantastisk! 1000 x tillykke ! Det var da også total fortjent !

Det var i hvert fald sjovt at se hans reaktion, efter at jeg bare nærmest havde råbt af ham og spurgt om han var dum haha, det er nu egentlig noget sjovt noget at tænke tilbage på 

Jeg vil nu meget hellere se hans reaktion til sommer når han kan se på facebook at han er blevet far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.