Jeg stod spændt ude på toilettet og ventede på at den skulle skrive gravid eller ikke gravid, eller bare gøre et eller andet!
Og bedst som jeg står der så ringer min telefonen, det er selvfølgelig manden, skal jeg tage den eller lade være 
Nå, jeg vælger så at tage den og i samme sekund dukker ordet gravid op på testen og så begyndte jeg ellers bare at skrige, grine, græde og tale uforståeligt, min daværende kæreste bliver så helt forvirret og tror der er sket et eller andet! og begynder meget ivrigt og bekymret at spørge ind til hvad der er sket og jeg tuder bare videre så det ender med at han bliver nødt til at komme hjem og der sidder jeg så stadigvæk ude på toilettet og stirer på den test!
Han kommer så ind på toilettet og ser at jeg sidder med den der test og tror så at det er endnu en negativ test og siger så "Så så skat, det skal nok gå, vi prøver bare igen" og jeg, uden at tænke mig om siger så "Er du dum eller sådan noget, den er sku da positiv!!"
Det var fuldt ud planlagt, men vi skulle være begyndt i fertilitetsbehandling kort tid efter, men det måtte vi jo så droppe..
Anmeld