Tidsfordriv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

banana3

kriknu skriver:

Nu ligger jeg igen igen igen her på sofaen og har i og åh så ondt af mig selv (løgn!), ærligt talt så nyder jeg, til trods for min bækkenløsning, at være gravid - men nogle dage der er det nu rart med noget at lave...

Så som ren tidfordriv i dag så vil jeg da bare se hvormange gravide vi er, hvorlangt henne vi er og hvor mange der ved om der kommer en prins eller prinssesse ud.

Selv er jeg 22+2 idag og min mave gemmer på en lille prins, en lille prins Elliott

Uge 18 og vi venter os en lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

Bertris

Er 36+5 og venter en lille prinsesse lilli (hvis hun ligner en lilli)

- både hendes far og jeg er ved at være godt utålmodige

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Kia2013 skriver:

Jeg kan rigtig godt lide navnet Storm, men det virker som om det er blevet vildt populært... og det gør jeg trækker mig lidt tilbage igen. Tristan er et rigtig flot navn også

Og ja, det er netop også derfor jeg godt vil have det k i Viktoria, så det ikke bare ligner alle de andre. Kan fx også bedre (af drengenavne) lide Viktor og Hektor i forhold til Victor og Hector. Det bliver bare lidt mere unikt og stadig flot

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Bertris skriver:

Er 36+5 og venter en lille prinsesse lilli (hvis hun ligner en lilli)

- både hendes far og jeg er ved at være godt utålmodige

Puha det er lige om lidt, sender en kæmpe sæk vestøv, som du kan åbne når lysten er der  Men sig lige til når du åbner den, for hvis ikke den virker bliver jeg jo nødt til at sende mere 

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

banana3 skriver:

Uge 18 og vi venter os en lille dreng

Sikke mange drenge! 

Anmeld

23. februar 2013

banana3

kriknu skriver:

Sikke mange drenge! 

JA! Alle dem jeg høre omkring mig, de har lige fået drenge, ellers skal de have drenge!!!! Jeg kender ikke en eneste der venter sig en pige!

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

banana3 skriver:

JA! Alle dem jeg høre omkring mig, de har lige fået drenge, ellers skal de have drenge!!!! Jeg kender ikke en eneste der venter sig en pige!

Det samme her, mon vi er inde i en periode hvor 65% af alle børn født er drenge... og hvis vi er, hvor længe varer den! 

Anmeld

23. februar 2013

emsaroto

Jeg er 19+5 i dag ..

Bruger min tid på:
Rydde op, cykle, gå, lave bolcher (og andre kreative ting), synger, spiller musik, går i skole, ser gamle paradise sæsoner og ja .. laver bare en masse

aner ikke hvad jeg venter mig, og regner ikke med at få det afvide.

Anmeld

23. februar 2013

banana3

Miss Church skriver:

Jeg synes bare det er vildt svært at vi skal finde 2 navne 

Har i slet ikke nogle navne i tankerne endnu?

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

emsaroto skriver:

Jeg er 19+5 i dag ..

Bruger min tid på:
Rydde op, cykle, gå, lave bolcher (og andre kreative ting), synger, spiller musik, går i skole, ser gamle paradise sæsoner og ja .. laver bare en masse

aner ikke hvad jeg venter mig, og regner ikke med at få det afvide.

Wow, tænk egang, jeg har helt misset at du er gravid!
TILLYKKE MED DET! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.