Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kriknu skriver: Det samme her, mon vi er inde i en periode hvor 65% af alle børn født er drenge... og hvis vi er, hvor længe varer den!
Det samme her, mon vi er inde i en periode hvor 65% af alle børn født er drenge... og hvis vi er, hvor længe varer den!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: tror ikke helt han forstår det, men han siger da at der en baby en maven, også vil han rigtig gerne kysse min mave
tror ikke helt han forstår det, men han siger da at der en baby en maven, også vil han rigtig gerne kysse min mave
Hvor sødt!
kriknu skriver: Hvor sødt!
helt vildt hehe
Men det bliver spændende! Vi er i gang med potte træning nu, så satser lidt på vi når en ende med det, før nummer 2 kommer
banana3 skriver: Det tror jeg !!!
Det tror jeg !!!
Jeg håber ikke den varer alt for længe.. jeg vil godt være farmor en dag, og hvis der forsat bliver født 15% flere drenge end piger, så går det jo galt en dag!
emsaroto skriver: helt vildt hehe Men det bliver spændende! Vi er i gang med potte træning nu, så satser lidt på vi når en ende med det, før nummer 2 kommer
Det ville i hvert fald helt sikkert spare jer for en masse ekstra bleskift, og nok give jer en del mere overskud
Krydser fingre og håber
kriknu skriver: Jeg håber ikke den varer alt for længe.. jeg vil godt være farmor en dag, og hvis der forsat bliver født 15% flere drenge end piger, så går det jo galt en dag!
Janne T. skriver: Er 34+3 og bærer en lille dreng under hjertet Navnet er hemmeligt indtil han er født
Er 34+3 og bærer en lille dreng under hjertet Navnet er hemmeligt indtil han er født
Åh gud er du allerede så langt henne! puha, tiden går alt for stærkt!
kriknu skriver: Det ville i hvert fald helt sikkert spare jer for en masse ekstra bleskift, og nok give jer en del mere overskud Krydser fingre og håber
Mange tak
også vil jeg da også for at din graviditet må forblive dejlig, selvom du har bækkenløsning
M (: skriver: Jeg er 34+5, og venter spændt på at finde ud af hvem, der gemmer sig i maven (:
Jeg er 34+5, og venter spændt på at finde ud af hvem, der gemmer sig i maven (:
Puhha, i har jo allesammen termin lige om lidt, sikke mange små babyer der skal bydes velkommen
emsaroto skriver: Mange tak også vil jeg da også for at din graviditet må forblive dejlig, selvom du har bækkenløsning
Den kan lige vove på at blive slem! Nu har jeg jo vendet mig til at alt går som det skal!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128