Tidsfordriv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

banana3

kriknu skriver:

Det samme her, mon vi er inde i en periode hvor 65% af alle børn født er drenge... og hvis vi er, hvor længe varer den! 

Det tror jeg !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

kriknu

emsaroto skriver:

tror ikke helt han forstår det, men han siger da at der en baby en maven, også vil han rigtig gerne kysse min mave  

Hvor sødt!

Anmeld

23. februar 2013

emsaroto

kriknu skriver:

Hvor sødt!

helt vildt hehe 

Men det bliver spændende! Vi er i gang med potte træning nu, så satser lidt på vi når en ende med det, før nummer 2 kommer  

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

banana3 skriver:

Det tror jeg !!!

Jeg håber ikke den varer alt for længe.. jeg vil godt være farmor en dag, og hvis der forsat bliver født 15% flere drenge end piger, så går det jo galt en dag! 

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

emsaroto skriver:

helt vildt hehe 

Men det bliver spændende! Vi er i gang med potte træning nu, så satser lidt på vi når en ende med det, før nummer 2 kommer  

Det ville i hvert fald helt sikkert spare jer for en masse ekstra bleskift, og nok give jer en del mere overskud 

Krydser fingre og håber 

Anmeld

23. februar 2013

banana3

kriknu skriver:

Jeg håber ikke den varer alt for længe.. jeg vil godt være farmor en dag, og hvis der forsat bliver født 15% flere drenge end piger, så går det jo galt en dag! 

Jeg er helt sikker på at du bliver farmor en dag, hvem ved, måske er pigerne i overtal lige pt

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Janne T. skriver:

Er 34+3 og bærer en lille dreng under hjertet Navnet er hemmeligt indtil han er født

Åh gud er du allerede så langt henne!  puha, tiden går alt for stærkt! 

Anmeld

23. februar 2013

emsaroto

kriknu skriver:

Det ville i hvert fald helt sikkert spare jer for en masse ekstra bleskift, og nok give jer en del mere overskud 

Krydser fingre og håber 

Mange tak

også vil jeg da også  for at din graviditet må forblive dejlig, selvom du har bækkenløsning  

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

M (: skriver:

Jeg er 34+5, og venter spændt på at finde ud af hvem, der gemmer sig i maven (:

Puhha, i har jo allesammen termin lige om lidt, sikke mange små babyer der skal bydes velkommen 

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

emsaroto skriver:

Mange tak

også vil jeg da også  for at din graviditet må forblive dejlig, selvom du har bækkenløsning  

Den kan lige vove på at blive slem! Nu har jeg jo vendet mig til at alt går som det skal! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.