Tidsfordriv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Victoria2013

kriknu skriver:

Hold da op nogle flotte navne! 

Yep, det syntes vi også... romantikeren i mig skinner helt klart igennem

Vi hælder nok allermest til enten Viktoria (eller Victoria, som kæresten foretrækker... men jeg kan godt lide k'et) eller Emmelie... men de andre navne er også fantastiske og vi bestemmer os nok ikke endeligt før vi har mødt vores prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

kriknu

mortilelias:-) skriver:

Kender det min søn elias har ikk sin far kender ham ikk og kommer heller ikk til det så der var jeg helt alene

Ja det kan jeg godt huske at vi skrev om på et tidspunkt, højest sandsynligt tilbage i november 

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

jeg har svært ved at holde mig til et 

Hehe ja det er utroligt Jeg kunne også godt finde 2 navne, men Daniel skal jo også lige kunne godkende dem.. 

Anmeld

23. februar 2013

Christina :-)

kriknu skriver:

Ja det kan jeg godt huske at vi skrev om på et tidspunkt, højest sandsynligt tilbage i november 

Ja kan godt passe:-)

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Kia2013 skriver:

Yep, det syntes vi også... romantikeren i mig skinner helt klart igennem

Vi hælder nok allermest til enten Viktoria (eller Victoria, som kæresten foretrækker... men jeg kan godt lide k'et) eller Emmelie... men de andre navne er også fantastiske og vi bestemmer os nok ikke endeligt før vi har mødt vores prinsesse

Normalt er jeg også til Victoria, men det bliver bare en smule mere unikt med k'et istedet for at det altid skal staves på samme måde som alle andre 

Jeg har det sidste lange stykke tid været helt vild med "Storm Elliott" nu er jeg nået til at det bare skal være Elliott eller måske Tristan, og det er faktisk først i dag jeg er begyndt at overveje Tristan, det har aldrig rigtigt været med i mine spekulationer 

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Hehe ja det er utroligt Jeg kunne også godt finde 2 navne, men Daniel skal jo også lige kunne godkende dem.. 

I laver bare hver en liste med navne i kan lide, og så vælger du et fra Daniels og han vælger et fra din liste haha, end of discussion 

Tror faktisk det bliver værre når i skal finde ud af hvem af dem der skal hedde hvad 

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

I laver bare hver en liste med navne i kan lide, og så vælger du et fra Daniels og han vælger et fra din liste haha, end of discussion 

Tror faktisk det bliver værre når i skal finde ud af hvem af dem der skal hedde hvad 

Ja det kunne selvfølgelig være Han er bare ikke så god til at komme med nogle navne. Har sagt til ham at jeg finder en navnebog og så må han først lægge den fra sig, når han har fundet nogle navne

Ja det kan sagtens være! Hehe

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Ja det kunne selvfølgelig være Han er bare ikke så god til at komme med nogle navne. Har sagt til ham at jeg finder en navnebog og så må han først lægge den fra sig, når han har fundet nogle navne

Ja det kan sagtens være! Hehe

Typisk mænd altså! 

Anmeld

23. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

Typisk mænd altså! 

Ja

Anmeld

23. februar 2013

Victoria2013

kriknu skriver:

Normalt er jeg også til Victoria, men det bliver bare en smule mere unikt med k'et istedet for at det altid skal staves på samme måde som alle andre 

Jeg har det sidste lange stykke tid været helt vild med "Storm Elliott" nu er jeg nået til at det bare skal være Elliott eller måske Tristan, og det er faktisk først i dag jeg er begyndt at overveje Tristan, det har aldrig rigtigt været med i mine spekulationer 

Jeg kan rigtig godt lide navnet Storm, men det virker som om det er blevet vildt populært... og det gør jeg trækker mig lidt tilbage igen. Tristan er et rigtig flot navn også

Og ja, det er netop også derfor jeg godt vil have det k i Viktoria, så det ikke bare ligner alle de andre. Kan fx også bedre (af drengenavne) lide Viktor og Hektor i forhold til Victor og Hector. Det bliver bare lidt mere unikt og stadig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.