Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Juni-barn skriver: Er 22+5 henne og der gemmer sig en lille Thor i min mave... livlig som sin far
Er 22+5 henne og der gemmer sig en lille Thor i min mave... livlig som sin far
Noget siger mig at Juni er en rigtig drenge måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kriknu skriver: Jo det var planen, men nu bliver det bare Elliott, eller måske endda Tristan Det kommer an på hvad han ligner, men Elliott er favoritnavnet
Jo det var planen, men nu bliver det bare Elliott, eller måske endda Tristan
Det kommer an på hvad han ligner, men Elliott er favoritnavnet
kriknu skriver: Øv ingen navneafsløring, du skjuler det godt! Haha, ej mon ikke jeg overlever den tid der er tilbage, går ud fra at vi får navnene når de kommer ud
Øv ingen navneafsløring, du skjuler det godt!
Haha, ej mon ikke jeg overlever den tid der er tilbage, går ud fra at vi får navnene når de kommer ud
Haha ja Det skyldes til dels at vi faktisk ikke rigtig ved hvad de skal hedde endnu.
Så jeg er nærmest ligeså spændt på hvad de skal hedde, som du er
Jeg er 23+2 i dag og venter en lille piratprinsesse
Vi har ikke bestemt os for navnet endnu, intet hastværk hér - men det kunne godt være en Viktoria, en Emmelie, Athena, Antonia, Erika eller Aurora
mortilelias:-) skriver: Ok faren har valgt peter og så jeg elliot:-)
Ok faren har valgt peter og så jeg elliot:-)
Det er faktisk en meget smart måde at gøre det på, men tror næppe jeg får hans far til at komme med en idé .. har overhovedet ikke snakket med ham siden november så jeg går ikke ud fra at der er bare en lille bitte chance for at han kommer til at blive en del af Elliotts liv
Miss Church skriver: Haha ja Det skyldes til dels at vi faktisk ikke rigtig ved hvad de skal hedde endnu. Så jeg er nærmest ligeså spændt på hvad de skal hedde, som du er
Der er bare et eller andet specielt over tvillinge-navne!
Kia2013 skriver: Jeg er 23+2 i dag og venter en lille piratprinsesse Vi har ikke bestemt os for navnet endnu, intet hastværk hér - men det kunne godt være en Viktoria, en Emmelie, Athena, Antonia, Erika eller Aurora
Hold da op nogle flotte navne!
kriknu skriver: Der er bare et eller andet specielt over tvillinge-navne!
Jeg synes bare det er vildt svært at vi skal finde 2 navne
kriknu skriver: Det er faktisk en meget smart måde at gøre det på, men tror næppe jeg får hans far til at komme med en idé .. har overhovedet ikke snakket med ham siden november så jeg går ikke ud fra at der er bare en lille bitte chance for at han kommer til at blive en del af Elliotts liv
Miss Church skriver: Jeg synes bare det er vildt svært at vi skal finde 2 navne
jeg har svært ved at holde mig til et
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128