Tidsfordriv :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

kriknu

banana3 skriver:

Jeg er helt sikker på at du bliver farmor en dag, hvem ved, måske er pigerne i overtal lige pt

Det kunne godt ske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

malliebooh

kriknu skriver:

Nu ligger jeg igen igen igen her på sofaen og har i og åh så ondt af mig selv (løgn!), ærligt talt så nyder jeg, til trods for min bækkenløsning, at være gravid - men nogle dage der er det nu rart med noget at lave...

Så som ren tidfordriv i dag så vil jeg da bare se hvormange gravide vi er, hvorlangt henne vi er og hvor mange der ved om der kommer en prins eller prinssesse ud.

Selv er jeg 22+2 idag og min mave gemmer på en lille prins, en lille prins Elliott

Jeg er 17+0 i dag og jeg venter spændt på at få køn at vide om 2 uger og 2 dage! 

Anmeld

23. februar 2013

kriknu

malliebooh skriver:

Jeg er 17+0 i dag og jeg venter spændt på at få køn at vide om 2 uger og 2 dage! 

Ih hvor spændende 

Anmeld

23. februar 2013

AnthonsMor

Jeg er 38+2 og venter en lille dreng

Anmeld

23. februar 2013

L83

kriknu skriver:

Nu ligger jeg igen igen igen her på sofaen og har i og åh så ondt af mig selv (løgn!), ærligt talt så nyder jeg, til trods for min bækkenløsning, at være gravid - men nogle dage der er det nu rart med noget at lave...

Så som ren tidfordriv i dag så vil jeg da bare se hvormange gravide vi er, hvorlangt henne vi er og hvor mange der ved om der kommer en prins eller prinssesse ud.

Selv er jeg 22+2 idag og min mave gemmer på en lille prins, en lille prins Elliott

Jeg er 38+0 venter mig barn nummer 3 og han skal hedde Isak Noah

Anmeld

23. februar 2013

Bertris

kriknu skriver:

Puha det er lige om lidt, sender en kæmpe sæk vestøv, som du kan åbne når lysten er der  Men sig lige til når du åbner den, for hvis ikke den virker bliver jeg jo nødt til at sende mere 

Tusind tak  
Skal nok sige til, men vi satser på hun først skal komme i marts
Selvom ventetiden er ved at være hård når det hele er klar til at hun kommer udover hende  

Anmeld

23. februar 2013

Michelle88

Jeg er 34+6 idag og har fået afvide at det bliver en pige.. Men jeg er en af dem som er lidt skepiske, da jeg kender to hvor det ikke har passet.. Så har mest købt neutralt

Anmeld

23. februar 2013

k&k&k&k

Hej!

Jeg er 25+0 i dag - 105 dage til termin og min mave gemmer på en lillebror. En Kristian. Opkaldt efter sin oldefar.

Anmeld

23. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg er idag 9+0.
Kender derfor ikke kønnet endnu.

Anmeld

23. februar 2013

lulle23

Jeg er 37+6
Venter en lille dreng som skal hedde Kevan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.