Du er bestemt ikke den eneste...
Jeg havde en kæreste før jeg mødte Steffan, som havde en datter... Hun var 2 år da vi mødtes og var en skide sød pige...
Men som så mange andre havde forældrene deres kontroverser og kunne slet ikke sammen... Så jeg kom til at stå som en lus mellem to negle, for alt kommunikation kom til at foregå gennem mig... På et tidspunkt bliver man træt af det, fordi man jo skal sørge for at det ikke kommer til at gå ud over barnet... Enden blev at hun hægede sig fast til mig og ikke ville være hos hverken den ene eller den anden...
Da vi så efter 5 år gik fra hinanden, fik jeg den besked at jeg ikke måtte kontakte pigen, hvilket var meget hårdt, for havde jo fulgt hende gennem, blestop, første cykeltur, børnehave, første skoledag, rykkede såmænd også den første rokketand ud på hende...
Så det er bestemt ikke lutte lagkage med bonusbørn... Heller ikke selvom man ingen har selv... For på et eller andet tidspunkt vil det gå galt og det er som regel børnene det går ud over...
Siger ikke at det er i alle tilfælde, men ofte... Tager hatten af for dem der bare får det til at køre og alle er glade...
Anmeld