Kan godt følge dig - man kan jo heller ikke forudse hvad der sker med navnene ang mobning.
Jeg blev døbt Sabrina og min mor vidste ikke der kom en serie med en heks og er du vimmer en voldsom mobning jeg røg under..
Har prøvet at få hevet bukserne mit i skolegården inkl trusser i en aller af 12år - det væredte er nok folk spyttede på mig for at se om jeg brændte (noget med heks og vand, what ever)
Og der kan selvfølgelig altid komme noget - men VÆLGER man et navn der fører direkte til mobning, synes jeg lidt man glemmer barnets behov.
Og til jer du skulle blive undrede over dette så ANKLAGER jeg ikke folk for at være dårlig forældre, er blot spørgende..
I min verden kan man ikke vælge et navn der tiltrækker mere mobning end andet.. Hvis børn vil mobbe, så skal jeg satme love dig for, at de nok skal gøre det!
Jeg hedder Rikke, jeg synes ikke selv, at jeg så total latterlig ud som barn, men jeg var meget modtagelig, og det fandt folk hurtig ud af, derfor var jeg skolens store mobbeoffer.. Dette stoppede først efter jeg gik ud af folkeskolen og blev mere en kvinde, så skiftede interesserne fra drengenes side i hvert fald! At jeg så altid blev holdt udenfor på Handelsskolen var nok i bund og grund min egen skyld, for jeg søgte altid væk fra de andre og hen i mit eget hjørne, fordi det var jeg blevet vant til i folkeskolen, at det var det smarteste at gøre..
Jeg tror ikke på, at man kan vælge et navn til sit barn som ligger totalt op til mobning, af den simple grund, at mange børn faktisk er ret ondskabsfulde i skolealderen..
Vi venter os en dreng om 3 ugers tid, og vi har skrevet navne op, som vi begge faktisk godt kan lide, vi vælger ikke før vi ser ham, da der garanteret falder et par stykker fra så snart vi sidder med ham, men der er noget så almindeligt som Mads, men også noget så ubrugt som Gabriel.. Vi har kun valgt navne vi synes er flotte, som kan gå både til baby, barn, teenager og voksen efter vores egen mening, og den eneste kriterie vi faktisk har haft var at navnet ikke måtte starte med R eller D, da det er vores forbogstaver 
F.eks. er min svigermor ikke helt med på den med Gabriel, for var det ikke en dame i biblen?
Hun havde lige misforstået det der englehalløj 
Og btw, pisse ubehagelige oplevelser du havde da du var barn :/ Jeg ELSKEDE ellers den serie ;D