....... Har du så set på om det er fordi det er sindsygt fedt nu og ikke har tænkt længere over det en lige nu,
Eller har du både tænkt mobning og yderligheder?
Ser bare tit navne hvor jeg tænker; "Det mener du bare ikke?"
Er navnet valgt for "dit" behov eller for dit barns?
Kan i forstå hvad jeg mener, synes selv det lyder forvirrende men håber i er med 
Mine børns navne er valgt ud fra, at det var navne vi kunne lide... Valgt med hjertet 
Der er navne jeg godt kan lide og navne jeg synes mindre om, som med alle andre... Er stødt på navne som østen, nugga, rumle mm. Men et eller andet sted må de forældre jo om det.
Nogle navne har mere mobbe potentiale end andre og tror absolut ikke der er nogle forældre der vælger navne på baggrund af, at det er mobbe potentiale 
Jeg hedder Randi, da min farmor hørte hvad eg skulle hedde, sagde hun: åh, nej... Så bliver hun drillet med 'randi mig i røven' - rend mig i røven... Jeg har aldrig, i mit 30 år lange liv, hørt nogle bruge mit navn på den måde... Først da Polle fra Snave og jul på Vesterbro blev hittede, blev mit navn aktuelt at lave sjov med.
Men absolut kun for sjov!
Børn der mobber, vil altid mobbe - om det er et navn der starter det, så er min filosofi, at mobberen så bare vil finde noget ander at mobbe en person med!
Anmeld