Sove alene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

LilleChelle

Pernille L skriver:

Det er også først en lille månede siden vi kunne være lidt sammen om aften.

og vores datter fylder et år d. 20/2 ..

Da F var så lille lå hun altid hos mig, hun kunne heller ikke sove uden jeg var der. 

Ja okay. Det lyder jo til at være ganske normalt. Synes bare jeg hører mange der bare ligger deres baby til at aove i soveværelset og så går ind og hygger i sofaen .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Absolut jeg tænkte bare om der var noget man evt. Kunne gøre. Og hjælpe ham til at sove uden at jeg nødvendigvis lå klods op ad ham. Ind til videre går jeg også bare i seng med ham og sover - godt med en masse søvn  For ja, jeg havde nemlig overvejet at han simpelthen bare havde brug for jeg var hos ham. 

Det er jeg sikker på er det behov han prøver på at forklare..

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Det er jeg sikker på er det behov han prøver på at forklare..

Jah så er det bare sådan det er. 

Men hvordan pokker gør jeg så når vi er på besøg hos nogen eller der er nogen her ? 

Anmeld

10. februar 2013

Mom2

LilleChelle skriver:

Hvordan lærer jeg bassen at sove 'alene'? Forstået på den måde at jeg kan ligge ham i seng om aftenen og gå ind og hygge med manden. Han vågner i løbet af maks et kvarter hvis jeg går ind i stuen efter han er blevet lagt. 

Vi lader nogen gange døren stå på klem, så vores datter kan hører os. Er nok til at hun falder til ro uden at vi skal sidde ved siden af hende

Anmeld

10. februar 2013

modesty

Men hvordan pokker gør jeg så når vi er på besøg hos nogen eller der er nogen her ? 

Du lader være med at tage på besøg hos nogen om aftenen og lader være med at have besøg om aftenen. Lige nu er livet på hans præmisser og han skal nok vokse fra det. 

Anmeld

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Jamen altså, det gjorde vi ikke rigtigt i og hvis vi gjorde ammede jeg hende i søvn og sad med hende i dynen også tog vi hjem

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

modesty skriver:

Du lader være med at tage på besøg hos nogen om aftenen og lader være med at have besøg om aftenen. Lige nu er livet på hans præmisser og han skal nok vokse fra det. 

Ja, jeg tænkte også at det nok blev noget i den stil. 

For ja, det er jo ham der sætter dagsordenen.  

Anmeld

10. februar 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Jamen altså, det gjorde vi ikke rigtigt i og hvis vi gjorde ammede jeg hende i søvn og sad med hende i dynen også tog vi hjem

Ja okay  

Anmeld

10. februar 2013

Pernille L

modesty skriver:

Nemlig

Anmeld

10. februar 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Ja okay  

Der er desværre bare ikke så meget voksen sen hygge aftner mere efter man er blevet små børns forældre. Nu tager vi jo os altid senest hjem 20.30 da hun bare ikke kan holde længere end dertil og vi vil helst ikke rykke hendes sengetid alt for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.