Scanning af tvillingerne 33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
33 svar
2 synes godt om
8. februar 2013

Miss Church

Så har vi været til den næst-sidste scanning af pigerne inden fødslen Det er lidt spændende om vi når den sidste, d. 5. marts  

Scanningen gik rigtig godt. Pigerne har det godt, ligger begge to og laver vejrtrækningsøvelser og brænder en masse energi af i maven 

De er i dag skønnet til godt 1900g hver!  (Ergo næsten 4kg baby i maven - kan godt forstå det er ved at være tungt!) De har taget 700g på hver på 4 uger  Det er bare så skønt og et tegn på at de har det godt  Baby B har desuden vendt sig igen, så nu ligger de begge to med hovedet ned ad og baby A har lagt sig langt ned i bækkenet. 

Vi har som sagt fået tid til næste scanning om ca. 4 uger, hvor vi også får en tid til igangsættelse, hvis de ikke er kommet ud inden 

Jeg har vedhæftet et profil-billede af baby B. Baby A, ville ikke have taget foto i dag  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Så har vi været til den næst-sidste scanning af pigerne inden fødslen Det er lidt spændende om vi når den sidste, d. 5. marts  

Scanningen gik rigtig godt. Pigerne har det godt, ligger begge to og laver vejrtrækningsøvelser og brænder en masse energi af i maven 

De er i dag skønnet til godt 1900g hver!  (Ergo næsten 4kg baby i maven - kan godt forstå det er ved at være tungt!) De har taget 700g på hver på 4 uger  Det er bare så skønt og et tegn på at de har det godt  Baby B har desuden vendt sig igen, så nu ligger de begge to med hovedet ned ad og baby A har lagt sig langt ned i bækkenet. 

Vi har som sagt fået tid til næste scanning om ca. 4 uger, hvor vi også får en tid til igangsættelse, hvis de ikke er kommet ud inden 

Jeg har vedhæftet et profil-billede af baby B. Baby A, ville ikke have taget foto i dag  

ej hvor det dog bare dejligt at de sådan trives derinde - det altså bare super tvillinger i har lavet jer der

bliver bare spændende at se hvornår de melder sin ankomst

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

ej hvor det dog bare dejligt at de sådan trives derinde - det altså bare super tvillinger i har lavet jer der

bliver bare spændende at se hvornår de melder sin ankomst

Ja det er det  

Hehe sygeplejersken sagde også: "Du er jo født til at lave tvillinger"  

Ja det er helt vildt spændende! Lægen sagde, at hvis jeg bare lige kunne holde mig i ro et par dage, så må de gerne komme Nu må vi se. Det kan være det ender med at de slet ikke vil ud

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Hvor dejligt med en god skanning

Skønt at du kan holde på dem stadig og nu er de snart ved at være så store, at de kan komme til verden! Flot vægt til at der er to små derinde!

Anmeld

8. februar 2013

1990h

Miss Church skriver:

neeeeej hvor dejligt og sikke de vokser..det jo bare super perfekt at de har taget så meget på

og alt tyder jo heldigvis på at pigerne gerne vil ud den naturlige vejdejligt.

bliver spændende om de bliver derinde selv om det ikke er mine piger så glæder jeg mig satme til at se dine prinsesser..især fordi der kommer hele to styks

Anmeld

8. februar 2013

Krussedulle

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt at de trives og har det godt i maven

Spændende om de kommer ud inden næste scanning

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hvor dejligt med en god skanning

Skønt at du kan holde på dem stadig og nu er de snart ved at være så store, at de kan komme til verden! Flot vægt til at der er to små derinde!

Ja det er så dejligt at vide, at de har det godt!  

Ja de er nemlig ved at være fint store til at komme til verden Det er så dejligt.

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

1990h skriver:

neeeeej hvor dejligt og sikke de vokser..det jo bare super perfekt at de har taget så meget på

og alt tyder jo heldigvis på at pigerne gerne vil ud den naturlige vejdejligt.

bliver spændende om de bliver derinde selv om det ikke er mine piger så glæder jeg mig satme til at se dine prinsesser..især fordi der kommer hele to styks

Ja det er så skønt! Er så glad for at det tyder så meget på at jeg kan føde selv. 

Ja det er så spændende! Glæder mig så vildt meget til de kommer ud!  

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

Krussedulle skriver:

Hvor er det dejligt at de trives og har det godt i maven

Spændende om de kommer ud inden næste scanning

Ja det er så dejligt at vide

Det er meget spændende om de kommer inden. Nogle dage tænker jeg de bliver derinde til de bliver hevet ud og andre dage tænker jeg, de kommer nok lige om lidt  Det er slet ikke til at vide. 

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja det er så dejligt at vide, at de har det godt!  

Ja de er nemlig ved at være fint store til at komme til verden Det er så dejligt.

Det er så flot at de er så store

Hvor længe regner de med at du kan holde på dem? Og sætter de dig i gang før termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.