Scanning af tvillingerne 33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Så har vi været til den næst-sidste scanning af pigerne inden fødslen Det er lidt spændende om vi når den sidste, d. 5. marts  

Scanningen gik rigtig godt. Pigerne har det godt, ligger begge to og laver vejrtrækningsøvelser og brænder en masse energi af i maven 

De er i dag skønnet til godt 1900g hver!  (Ergo næsten 4kg baby i maven - kan godt forstå det er ved at være tungt!) De har taget 700g på hver på 4 uger  Det er bare så skønt og et tegn på at de har det godt  Baby B har desuden vendt sig igen, så nu ligger de begge to med hovedet ned ad og baby A har lagt sig langt ned i bækkenet. 

Vi har som sagt fået tid til næste scanning om ca. 4 uger, hvor vi også får en tid til igangsættelse, hvis de ikke er kommet ud inden 

Jeg har vedhæftet et profil-billede af baby B. Baby A, ville ikke have taget foto i dag  

Hvor er det dejligt at de begge har så fin en vægt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Miss Church

1990h skriver:

ja det super fedt perfekt graviditet..bortset fra opkasten og kvalmen i starten

Hehe men det er for længst glemt Eller.... 

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Ja men de må vel meget gerne blive derinde lidt endnu, må de ikke

Fedt at l er flyttet ind og næsten på plads kan l nå at komme helt på plads inden pigerne kommer, hvis de bliver derinde lidt endnu, eller skal der mere til, så det der skal laves, når de er kommet?

Jo det må de gerne Gerne til uge 36-37 tænker jeg. Men kan næsten ikke vente mere hehe

Ja det er nemlig det. Der er nok nogle ting der skal lave når de kommer. Men det er små ting, som vi kan lave når vi lige har overskud til det. Det er ikke noget der haster

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

Krussedulle skriver:

det er jo heller ikke til at vide med tvillinger!

Du er alligevel så privilligeret at du ikke behøver at gå 1 og 2 uger over tid hehe

Min veninde fødte sine tvillinger 36+4.. så måske du ikke har så langt igen

Hehe ja det er lækkert at vide, at jeg ikke kommer til at gå over tid! Det er ikke til at sige Måske.. Jeg venter i spænding

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Hvor er det dejligt at de begge har så fin en vægt!!

Ja det er virkelig lækkert! Det hele er bare som det skal være 

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Jo det må de gerne Gerne til uge 36-37 tænker jeg. Men kan næsten ikke vente mere hehe

Ja det er nemlig det. Der er nok nogle ting der skal lave når de kommer. Men det er små ting, som vi kan lave når vi lige har overskud til det. Det er ikke noget der haster

Kan godt forstå du er utålmodig heldigvis får du jo lov til at kigge ind til dem jævnligt gad godt få bare et enkelt lille kig mere ind, for at se at prinsessen har det godt...

Skønt at det kun er småting, der skal laves! Så behøver l ikke stresse over det!

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Kan godt forstå du er utålmodig heldigvis får du jo lov til at kigge ind til dem jævnligt gad godt få bare et enkelt lille kig mere ind, for at se at prinsessen har det godt...

Skønt at det kun er småting, der skal laves! Så behøver l ikke stresse over det!

Ja nemlig. Vi ser dem jo hver 4. dag. Det er noget andet med jer andre. Det er jo nærmest kun hvis man selv betaler efter uge 20. 

Din prinsesse har det helt sikkert også godt Hvornår er det du har termin? 

Ja det er dejligt

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja nemlig. Vi ser dem jo hver 4. dag. Det er noget andet med jer andre. Det er jo nærmest kun hvis man selv betaler efter uge 20. 

Din prinsesse har det helt sikkert også godt Hvornår er det du har termin? 

Ja det er dejligt

Hold da op hver 4. dag alligvel, jeg skal love for du skal rende derude tit så

Ja det er kun hvis vi selv betaler, og jeg er ualmindelig fristet af det, bare sådan en lille hurtig skanning, ikke noget vildt! Ville bare så gerne have et lille vindue, hvor man kan kigge ind min kæreste synes jeg er lidt tosset, at jeg overvejer en skanning, men ja jeg er nok bare lidt nervøst anlagt! Tosset, når nu JM i onsdags sagde, at alt lød og så fint ud!

Jeg har termin 29/4 så jeg synes der er laaaang tid endnu men ved godt, at pludselig går det lynhurtigt

Jeg mærker hende heldigvis rimelig meget, så det er dejligt

Anmeld

8. februar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Ja det er virkelig lækkert! Det hele er bare som det skal være 

Det må man nok sige! Og det er SÅ skønt at høre så bare lige en måneds tid mere i ovnen så skal du være mor

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hold da op hver 4. dag alligvel, jeg skal love for du skal rende derude tit så

Ja det er kun hvis vi selv betaler, og jeg er ualmindelig fristet af det, bare sådan en lille hurtig skanning, ikke noget vildt! Ville bare så gerne have et lille vindue, hvor man kan kigge ind min kæreste synes jeg er lidt tosset, at jeg overvejer en skanning, men ja jeg er nok bare lidt nervøst anlagt! Tosset, når nu JM i onsdags sagde, at alt lød og så fint ud!

Jeg har termin 29/4 så jeg synes der er laaaang tid endnu men ved godt, at pludselig går det lynhurtigt

Jeg mærker hende heldigvis rimelig meget, så det er dejligt

Haha ej det er selvfølgelig hver 4. uge  

Det er hvert fald et godt tegn at man kan mærke en masse liv Så ved man da i det mindste at bebs lever. Hehe ja det kunne være smart med sådan et vindue  

Hehe kender følelsen. Men ja lige pludselig er det bare nu Og så flyver tiden af sted efter det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.