Scanning af tvillingerne 33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Det må man nok sige! Og det er SÅ skønt at høre så bare lige en måneds tid mere i ovnen så skal du være mor

Jah  Ejj det er bare så vildt fantastisk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Haha ej det er selvfølgelig hver 4. uge  

Det er hvert fald et godt tegn at man kan mærke en masse liv Så ved man da i det mindste at bebs lever. Hehe ja det kunne være smart med sådan et vindue  

Hehe kender følelsen. Men ja lige pludselig er det bare nu Og så flyver tiden af sted efter det!

Ok synes også det lød ret frisk med hver 4. dag

Jeg ved godt, at det er et rigtig godt tegn, jeg er bare fjollet! Glæder mig bare så meget, til hun kommer ud, så jeg har hende i mine arme, og så er der sikkert noget andet jeg er nervøs for

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Ok synes også det lød ret frisk med hver 4. dag

Jeg ved godt, at det er et rigtig godt tegn, jeg er bare fjollet! Glæder mig bare så meget, til hun kommer ud, så jeg har hende i mine arme, og så er der sikkert noget andet jeg er nervøs for

Ja sådan vil det nok altid være Man skal også lige give sig selv tid til at falde ind i rollen. Det er jo et helt nyt liv man skal til at igang med  Men det bliver uden tvivl fantastisk!

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Ja sådan vil det nok altid være Man skal også lige give sig selv tid til at falde ind i rollen. Det er jo et helt nyt liv man skal til at igang med  Men det bliver uden tvivl fantastisk!

Det bliver helt fantastisk og jeg glæder mig så meget!

Det bliver noget helt andet, og hvis vi så får solgt lejligheden og købt hus også, så bliver det jo helt crazy hvad der sker i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.