Scanning af tvillingerne 33+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

tarkoflen

Hov og har l fået styr på flytning eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Det er så flot at de er så store

Hvor længe regner de med at du kan holde på dem? Og sætter de dig i gang før termin?

Altså de siger jo at det er okay at de kommer nu. Men jeg har slet ikke blødt det mindste under min graviditet og min livmoderhals har været fin lang, da den er blevet målt, så det tyder på at jeg kan holde på dem rimelig længe 

Men ja jeg bliver sat igang før termin, omkring uge 38. Lægen sagde at jeg nok ville få en tid til igangsættelse 3-4 dage efter næste scanning, der er jeg omkring 37+4

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hov og har l fået styr på flytning eller hvordan?

Ja vi er flyttet Vi mangler stadig nogle ting, men vi kan bo i huset nu. Det er bare lækkert! 

Anmeld

8. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Miss Church skriver:

Så har vi været til den næst-sidste scanning af pigerne inden fødslen Det er lidt spændende om vi når den sidste, d. 5. marts  

Scanningen gik rigtig godt. Pigerne har det godt, ligger begge to og laver vejrtrækningsøvelser og brænder en masse energi af i maven 

De er i dag skønnet til godt 1900g hver!  (Ergo næsten 4kg baby i maven - kan godt forstå det er ved at være tungt!) De har taget 700g på hver på 4 uger  Det er bare så skønt og et tegn på at de har det godt  Baby B har desuden vendt sig igen, så nu ligger de begge to med hovedet ned ad og baby A har lagt sig langt ned i bækkenet. 

Vi har som sagt fået tid til næste scanning om ca. 4 uger, hvor vi også får en tid til igangsættelse, hvis de ikke er kommet ud inden 

Jeg har vedhæftet et profil-billede af baby B. Baby A, ville ikke have taget foto i dag  

Hvor dejligt de har det godt derinde og super de stadig ligger derinde så de km blive lidt større .

Anmeld

8. februar 2013

Miss Church

MiichellaMalou skriver:

Hvor dejligt de har det godt derinde og super de stadig ligger derinde så de km blive lidt større .

Ja det kunne faktisk ikke være meget bedre  

Anmeld

8. februar 2013

MorTilEn2013Dreng

Miss Church skriver:

Ja det kunne faktisk ikke være meget bedre  

Neej synes det utrolig

Anmeld

8. februar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Ja det er så skønt! Er så glad for at det tyder så meget på at jeg kan føde selv. 

Ja det er så spændende! Glæder mig så vildt meget til de kommer ud!  

ja det super fedt perfekt graviditet..bortset fra opkasten og kvalmen i starten

Anmeld

8. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det er det  

Hehe sygeplejersken sagde også: "Du er jo født til at lave tvillinger"  

Ja det er helt vildt spændende! Lægen sagde, at hvis jeg bare lige kunne holde mig i ro et par dage, så må de gerne komme Nu må vi se. Det kan være det ender med at de slet ikke vil ud

hehe ja det er da lige før

iiih det er simpelthen bare SÅ  spændende

Anmeld

8. februar 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Altså de siger jo at det er okay at de kommer nu. Men jeg har slet ikke blødt det mindste under min graviditet og min livmoderhals har været fin lang, da den er blevet målt, så det tyder på at jeg kan holde på dem rimelig længe 

Men ja jeg bliver sat igang før termin, omkring uge 38. Lægen sagde at jeg nok ville få en tid til igangsættelse 3-4 dage efter næste scanning, der er jeg omkring 37+4

Ja men de må vel meget gerne blive derinde lidt endnu, må de ikke

Fedt at l er flyttet ind og næsten på plads kan l nå at komme helt på plads inden pigerne kommer, hvis de bliver derinde lidt endnu, eller skal der mere til, så det der skal laves, når de er kommet?

Anmeld

8. februar 2013

Krussedulle

Miss Church skriver:

Ja det er så dejligt at vide

Det er meget spændende om de kommer inden. Nogle dage tænker jeg de bliver derinde til de bliver hevet ud og andre dage tænker jeg, de kommer nok lige om lidt  Det er slet ikke til at vide. 

det er jo heller ikke til at vide med tvillinger!

Du er alligevel så privilligeret at du ikke behøver at gå 1 og 2 uger over tid hehe

Min veninde fødte sine tvillinger 36+4.. så måske du ikke har så langt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.