Guldfiskens hule 32+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Ja, i fredags var der to kalender måneder til termin, og igår 8 uger.. Så om alt mellem 5 og 10 uger skulle h*n gerne komme ud!

prøv at tænk hvis h*n kommer om 5 uger

husk jeg skal have en sms ved FØRSTE tegn på ve eller vandafgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

prøv at tænk hvis h*n kommer om 5 uger

husk jeg skal have en sms ved FØRSTE tegn på ve eller vandafgang

Haha, så tre dage før h*n kommer ud?

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Haha, så tre dage før h*n kommer ud?

ja sådan ca! :p

jeg skal viretuelt være med helt fra start, du skal  ikke blive overrasket hvis jeg ringer til A under fødslen bare lige for at høre hvordan det går hahah

Anmeld

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

ja sådan ca! :p

jeg skal viretuelt være med helt fra start, du skal  ikke blive overrasket hvis jeg ringer til A under fødslen bare lige for at høre hvordan det går hahah

Hahaha, han har ikke tid til at snakke i telefon, han skal jo servicere mig 100%..

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Hahaha, han har ikke tid til at snakke i telefon, han skal jo servicere mig 100%..

jeg sad og så 'birth stories' på TLC her den anden dag, så ringede mandens telefonen mens konen lå og havde presseveer, SÅ TOG HAN DEN - jeg kan love dig for jeg var blevet hidsig hvis jeg lå der og var ved at føde og min kæreste/mand valgte at svare sin telefon

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Men allerhelst at hun slipper!  Har du selv haft skoldkopper?

Puha, det aner jeg ikke haha

Anmeld

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

jeg sad og så 'birth stories' på TLC her den anden dag, så ringede mandens telefonen mens konen lå og havde presseveer, SÅ TOG HAN DEN - jeg kan love dig for jeg var blevet hidsig hvis jeg lå der og var ved at føde og min kæreste/mand valgte at svare sin telefon

Øh, ja! Jeg havde også en bekendt, der fødte en søn i sidste uge, og der skrev kæresten updates på FB undervejs f.eks. "nu er der vist ikke langt igen", "det presser gevaldigt på", "så kan den snart ses" osv.! Grrrr... 

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Puha, det aner jeg ikke haha

Så skal du da være mere bekymret for dig end for storesøster.. 

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Så skal du da være mere bekymret for dig end for storesøster.. 

Tror jeg har haft hele rumlen. Min mor troede ikke jeg havde haft lussinge syge, men det havde jeg heldigvis.

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Tror jeg har haft hele rumlen. Min mor troede ikke jeg havde haft lussinge syge, men det havde jeg heldigvis.

Så kan det være, at du har haft den.. Tjekker de også for skoldkopper i den blodprøve? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.