Guldfiskens hule 32+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Så skulle det da være underligt, om det pludselig havde ændret sig markant!

Nej, men tiden går også både vildt hurtigt og langsomt! 

Ja nemlig. Det er rigtig underligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja nemlig. Det er rigtig underligt 

Det er jo ikke længe siden vi testede positivt, og alligevel! 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Det er jo ikke længe siden vi testede positivt, og alligevel! 

Nej sådan har jeg det også. Og synes lige at vi har fortalt det til folk. Men BUM - om lidt er de her bare 

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nej sådan har jeg det også. Og synes lige at vi har fortalt det til folk. Men BUM - om lidt er de her bare 

Ja, det er helt vildt! Jeg synes det er 100 år siden vi offentligjorde det sådan for alle, men det er kun 3 mdr. siden.. 

Anmeld

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Hm, det kan da godt være.. Det ved jeg ikke ngoet om - men det kan de vel fortælle efter skanningen..

Haha, ja, vi skal bare begge to have nogle små tykke bebser

Ja, det burde de.

Haha ja. Satser på de max 4200.. :/ er det forkert af mig?!?

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det burde de.

Haha ja. Satser på de max 4200.. :/ er det forkert af mig?!?

Nej, og er det helt ved siden af opdager du det først efter fødslen, og der er det jo overstået!

Anmeld

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Nej, og er det helt ved siden af opdager du det først efter fødslen, og der er det jo overstået!

Ja, det er jo det.

Anmeld

10. februar 2013

Mink

Så blev det tid til endnu en update.

Vægten siger nu +8,8 kg, så der har lige været et vægtspring på 1 kg den seneste uge, men det er ok, for før det, havde vægten stået stille i 3 uger. 

Har i dag været til 3. lægebesøg, og fik svar på mine blodprøver ang. leverbetinget graviditetskløe. Blodprøverne var normale, men jeg skal kontakte ham igen, hvis symptomerne forværres.

Derudover var alt andet normalt. Blodtrykket var fint (men havde også målt hjemmefra), urinen var blank og der var ellers ingen andre tegn på SSF.

Fisken står endnu med hovedet nedad, og er aktiv mage gange dagligt. 

De eneste gener jeg har er halsbrand og kvalme, men det er jo nok meget normalt, når den lille er begyndt at fylde godt til derinde.. 

Symfysefundus målet var 34, hvor det normale i uge 32 er 27-33. Han synes desuden min livmoder føles "lang", så lægen besluttede at sende mig til en vækstskanning, for som han sagde, så var der enten meget fostervand, eller også "venter jeg en lille tyk baby", og så vil de gerne være obs. på det, så den lille evt. kan blive forløst senest til termin for at forsøge at undgå AKS.

Så det bliver spændende, om fisken virkelig er en lille tyksak eller om han bare har målt symfysefundusmålet for stort (ligesom sidst, hvor jordemoderen måtte korrigere; 27 cm i flg. lægen 25+3 og stadig 27 cm i flg. jordemoderen 28+0).

Og så lige et par billeder, som er fra i søndags 31+6. Beklager at jeg ser lidt sur/træt ud, men havde været på lejr hele weekenden, så var nok lidt i søvnunderskud /p>

Kan slet ikke følge med herinde, hold op hvor går det bare stærkt ! og kun 8,8 kilo ?! :O hvor er det bare flot !!  Du er bare så fiin  nu kommer h*n  snart ud og siger hej.. !! 

Anmeld

11. februar 2013

M (:

Akmese skriver:

Kan slet ikke følge med herinde, hold op hvor går det bare stærkt ! og kun 8,8 kilo ?! :O hvor er det bare flot !!  Du er bare så fiin  nu kommer h*n  snart ud og siger hej.. !! 

Ja, og i dag er det allerede 33+0! 

Ja, det er lige om lidt bassen må komme ud og sige hej - det er ret vildt.. Det er lige om lidt, og om forevigt samtidig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.