M (: skriver:
Så blev det tid til endnu en update.
Vægten siger nu +8,8 kg, så der har lige været et vægtspring på 1 kg den seneste uge, men det er ok, for før det, havde vægten stået stille i 3 uger.
Har i dag været til 3. lægebesøg, og fik svar på mine blodprøver ang. leverbetinget graviditetskløe. Blodprøverne var normale, men jeg skal kontakte ham igen, hvis symptomerne forværres.
Derudover var alt andet normalt. Blodtrykket var fint (men havde også målt hjemmefra), urinen var blank og der var ellers ingen andre tegn på SSF.
Fisken står endnu med hovedet nedad, og er aktiv mage gange dagligt.
De eneste gener jeg har er halsbrand og kvalme, men det er jo nok meget normalt, når den lille er begyndt at fylde godt til derinde..
Symfysefundus målet var 34, hvor det normale i uge 32 er 27-33. Han synes desuden min livmoder føles "lang", så lægen besluttede at sende mig til en vækstskanning, for som han sagde, så var der enten meget fostervand, eller også "venter jeg en lille tyk baby", og så vil de gerne være obs. på det, så den lille evt. kan blive forløst senest til termin for at forsøge at undgå AKS.
Så det bliver spændende, om fisken virkelig er en lille tyksak eller om han bare har målt symfysefundusmålet for stort (ligesom sidst, hvor jordemoderen måtte korrigere; 27 cm i flg. lægen 25+3 og stadig 27 cm i flg. jordemoderen 28+0).
Og så lige et par billeder, som er fra i søndags 31+6. Beklager at jeg ser lidt sur/træt ud, men havde været på lejr hele weekenden, så var nok lidt i søvnunderskud 
/p>
Kan slet ikke følge med herinde, hold op hvor går det bare stærkt ! og kun 8,8 kilo ?! :O hvor er det bare flot !!
Du er bare så fiin
nu kommer h*n snart ud og siger hej..
!!