Guldfiskens hule 32+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nej ikke kæmpe, men du er da godt på vej

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg er også spændt på at høre hvor store pigerne er på fredag  

Hehe det er jeg hvert fald Nu må de gerne snart komme. Men alligevel tænker jeg.. Åhh nej de skal bare blive derinde længe endnu. Men det bliver så vildt at se dem 

Ja, åbenbart!

Ja, det bliver da spændede. Følges de stadig pænt ad?

Ja, det er ret ambivalent - på den ene side glæder man sig og på den anden side er det lidt angstprovokerende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

FrkZier

M (: skriver:

Det kunne man da håbe på!

Haha, mon ikke du gør? Men ikke så stor som din.. 

det ville bare være luksus :p

så har du din baby om 2 måneder

jeg har jo altid ret, så der kommer en kæmpe baby ud og større end min baby

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Ja meget fejt - vi valgte ikke at købe nogen ekstra skanning, for at minimere risikoen for at se kønnet ved en fejl.. Meeeeen, glæder mig da alligevel lidt, hvis jeg skal afsted i næste uge

Åha, øv.. Hvor længe får du lov at gå endnu?

Det kan jeg godt forstå. Du må heller advare dem til scanningen. Jeg lurede automatisk mellem benene hver gang ha ha ha.

Helt til fredag hvor jeg er 41+5 har opgivet at hun kommer af sig selv.

Anmeld

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

det ville bare være luksus :p

så har du din baby om 2 måneder

jeg har jo altid ret, så der kommer en kæmpe baby ud og større end min baby

Ja, HVIS de vil sætte i gang til termin.. Og vil de ikke, så håber jeg da egentlig også, at den som minimum er på vej ud om to måneder! 

Hahaha, ja, ja, vi får se..

Anmeld

5. februar 2013

Frk-Lotusblomst

Dejlig Opdate søde og rigtig fint med vækstscanning.
Jeg tænker at baby også sagtens bare kan fylde på langs istedet for ud! Fordi du er lang i overkroppen fremfor mig hvor hun alltid har lagt som en stor bule fordi jeg ikke er så lang . - meeeeen hun er jo også stor. Hihi
Glæder mig til at høre hvad scanningen siger.

Og smukke smukke billeder. <3 maven er jo så fin!!

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Ja, HVIS de vil sætte i gang til termin.. Og vil de ikke, så håber jeg da egentlig også, at den som minimum er på vej ud om to måneder! 

Hahaha, ja, ja, vi får se..

hvis det er en stor baby vil de nok gerne, 2 måneder, hvor det sygt.. det jo lige om lidt

Anmeld

5. februar 2013

Laulund87

Hvor er du fiiiin

Spændende med skanningen! Glæder mig til at se den irl

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Det kan jeg godt forstå. Du må heller advare dem til scanningen. Jeg lurede automatisk mellem benene hver gang ha ha ha.

Helt til fredag hvor jeg er 41+5 har opgivet at hun kommer af sig selv.

Ja, må lige sige til dem, at vi ikke kender, og heller ikke vil kende kønnet.. Men man kan jo aldrig vide, om den selv afslører det hele! 

Øv, hvor er det træls Men nu er der heldigvis ikke længe til fredag - men sender AL mit ve-støv, og satser på, at hun kommer i aften eller i nat! 

*PUUUUUUUUST*

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejlig Opdate søde og rigtig fint med vækstscanning.
Jeg tænker at baby også sagtens bare kan fylde på langs istedet for ud! Fordi du er lang i overkroppen fremfor mig hvor hun alltid har lagt som en stor bule fordi jeg ikke er så lang . - meeeeen hun er jo også stor. Hihi
Glæder mig til at høre hvad scanningen siger.

Og smukke smukke billeder. <3 maven er jo så fin!!

Ja, det er rart at alt er normalt - og hvis det største "problem" er, at den muligvis er lidt tyk, så er det lige til at overkomme

ja, det kan da godt være at h*n ligger på langs af livmoderen i stedet for på tværs/udad?  Det havde jeg da ikke overvejet.. 

Jeg glæder mig også til at få et ca. skøn på størrelsen!

Tusind tak søde! 

Anmeld

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

hvis det er en stor baby vil de nok gerne, 2 måneder, hvor det sygt.. det jo lige om lidt

Ja, om to måneder og én uge, så håber jeg da egentlig at den lille er kommet ud eller at de gider sætte mig i gang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.