Guldfiskens hule 32+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Hug den lille mavse tror han har målt forkert, de tager det nogle gange meget lidt højtideligt de læger.
Min målte det slet ikke, hun mærkede bare på maven.

Måske du bare får en lang baby

Jeg tror altså heller ikke, at han er helt præcis (og han er en ret ung læge, så han sender hellere til kontrol en gang for meget).. Men hvem siger nej tak til en ekstra gratis skanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

M (:

Babymor2010 skriver:

Flot babymave  Dejligt der ikke var noget i blodprøverne 

Tusind tak! 

Ja, det er dejligt, at det da trods alt er som det skal være! 

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

M (: skriver:

Jeg tror altså heller ikke, at han er helt præcis (og han er en ret ung læge, så han sender hellere til kontrol en gang for meget).. Men hvem siger nej tak til en ekstra gratis skanning?

Ja da, jeg var også hoppet på da

Anmeld

5. februar 2013

M (:

FrkZier skriver:

hehe ja

men så bliver du sikkert sat igang på terminsdagen, det jo ret fedt

spændende, glæder mig til at høre om jeg har ret i h*n er en basse

Det kunne man da håbe på!

Haha, mon ikke du gør? Men ikke så stor som din.. 

Anmeld

5. februar 2013

StudPsyk

Haha, ja, det er der i hvert fald noget der kan tyde på.. Måske jeg hellere skal købe str. 62 end 50

Hm, det ved jeg ikke endnu, men nok en gang i næste uge - han ville sende henvisningen i dag, og så får jeg nok brev i løbet af ugen? 

Køb du endelig 56 :-D Det er jo ikke kun vægten men også længden. Min lille fedling på 4240 kunne passe både 50 og 56, men var også kun 53 cm :-)

Du har en smuk mave! Er spændt på at høre om scanningen

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Tark! Ja, så selvom jeg måler 106 om livet, så synes jeg altså stadig ikke jeg ser kæmpe ud! 

Haha, ja, men det er jo altid normalt herhjemme.. 

Ja, det bliver da mega spændende! Glæder mig til at få et bud, og ligeledes så at høre jordemoderens skøn i fht. til skanningen - selvom der godt nok er tre uger til næste jordemoderbesøg.. 

Ja, det ville da ikke gøre noget, hvis de siger "senest til termin" eller lignende.. Man er vel ve at være lidt utålmodig..  

Nej ikke kæmpe, men du er da godt på vej

Ja det kan jeg godt forstå! Jeg er også spændt på at høre hvor store pigerne er på fredag  

Hehe det er jeg hvert fald Nu må de gerne snart komme. Men alligevel tænker jeg.. Åhh nej de skal bare blive derinde længe endnu. Men det bliver så vildt at se dem 

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Ja da, jeg var også hoppet på da

Haha, og har jo ikke set den "lille" siden 21+2, så jeg tager da gerne imod.. 

Anmeld

5. februar 2013

2babygirls

Haha, og har jo ikke set den "lille" siden 21+2, så jeg tager da gerne imod.. 

Det er også fejt man ikke får et lille kig ind i uge 30
Men vi købte en scanning for at se den lille fis.

Og i morgen skal vi se hende igen og se om hun trives, og gør hun får jeg nok lov at vente til fredag med igangsættelse 4 kg baby here we go

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Janne T. skriver:

Køb du endelig 56 :-D Det er jo ikke kun vægten men også længden. Min lille fedling på 4240 kunne passe både 50 og 56, men var også kun 53 cm :-)

Du har en smuk mave! Er spændt på at høre om scanningen

Jeg håber da også at den smule 50 jeg har i skuffen kan klemmes på bare en uges tid  

Og hvis Rose kunne passe 50, mon så ikke også min lille tyksak kan tvinges i et par gange eller to? 

Tusind tak søde!  Ja, det bliver mega spændende at høre, hvad de siger!

Blev du vækstskannet inden eller var hendes størrelse en overraskelse?

Anmeld

5. februar 2013

M (:

Baby2påvej skriver:

Det er også fejt man ikke får et lille kig ind i uge 30
Men vi købte en scanning for at se den lille fis.

Og i morgen skal vi se hende igen og se om hun trives, og gør hun får jeg nok lov at vente til fredag med igangsættelse 4 kg baby here we go

Ja meget fejt - vi valgte ikke at købe nogen ekstra skanning, for at minimere risikoen for at se kønnet ved en fejl.. Meeeeen, glæder mig da alligevel lidt, hvis jeg skal afsted i næste uge

Åha, øv.. Hvor længe får du lov at gå endnu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.