Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Så kan det være, at du har haft den.. Tjekker de også for skoldkopper i den blodprøve?
Så kan det være, at du har haft den.. Tjekker de også for skoldkopper i den blodprøve?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2påvej skriver: Nej det tror jeg ikke. Fik testen i uge 6 tror jeg.
Nej det tror jeg ikke. Fik testen i uge 6 tror jeg.
Hm, jeg ved det heller ikke, men har også haft skoldkopper som barn, så det har jeg ikke lige spurgt ind til..
M (: skriver: Hm, jeg ved det heller ikke, men har også haft skoldkopper som barn, så det har jeg ikke lige spurgt ind til..
Baby2påvej skriver: Godt hun kommer ud om lidt
Godt hun kommer ud om lidt
Ja, forhåbentlig senere på dagen!
M (: skriver: Øh, ja! Jeg havde også en bekendt, der fødte en søn i sidste uge, og der skrev kæresten updates på FB undervejs f.eks. "nu er der vist ikke langt igen", "det presser gevaldigt på", "så kan den snart ses" osv.! Grrrr...
Øh, ja! Jeg havde også en bekendt, der fødte en søn i sidste uge, og der skrev kæresten updates på FB undervejs f.eks. "nu er der vist ikke langt igen", "det presser gevaldigt på", "så kan den snart ses" osv.! Grrrr...
OMFG.. han skal ikke sidde på facebook, han skal opfylde mit mindste behov!
FrkZier skriver: OMFG.. han skal ikke sidde på facebook, han skal opfylde mit mindste behov!
Jeg tror også jeg ville blive en lille smule mopset!
M (: skriver: Jeg tror også jeg ville blive en lille smule mopset!
en smule? ... en smule? en SMULE?
FrkZier skriver: en smule? ... en smule? en SMULE?
Hahaha, ja, jeg er jo ikke hidsig af natur
M (: skriver: Hahaha, ja, jeg er jo ikke hidsig af natur
det er jeg da heller ikke
FrkZier skriver: det er jeg da heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128