Kære Mænd, Hjælp Mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Det tror jeg er en rigtig god idé at gøre det på den måde.

Ja, det tror jeg ihvertald det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Enirt

Miss Kat skriver:

Det er da også super fint at du prøver at hjælpe TS.   Jeg har dog ikke på noget tidspunkt kommenteret dit køn, blot din alder.  

Og derfor synes jeg alligevel, det er en sær, ansvarsløs holdning at have, at du hellere risikerer et barn med neuralrørsdefekter end en slatten penis, fordi du ville fokusere på at jeres seksuelle samvær handler om baby frem for bare dyrisk sex.

EJ nu må du lige holde op,  der er sku da vildt mange som er blevet gravide uden at de har vidst det og derfor ikke har taget folinsyre 3 mdr inden og de har da fået sunde og raske børn. Jeg selv har heller ikke taget det 3 mdr før og har lige født en stor og sund dreng d. 4/1.

Så jeg synes det er noget pjat at sige det på den måde at han "hellere risikerer et barn med neuralrørsdefekter end en slatten penis"

BTW så er jeg 25 år så det har sku heller ikke noget med alder at gøre at man ikke får taget den folinsyre og holdning til om det er vigitigt.

Anmeld

5. februar 2013

Mettefpigen

Hvis han ikk klar så synes jeg du skal vente... Og synes ikk du skal blive gravid uden hans accept.....

Anmeld

5. februar 2013

Holbæktrunten

Miss-86 skriver:

Hehe, ja nemlig.

Jeg ville slet ikke belemre ham med alt det, før der var en bebs i maven!
Vi skulle bare igang og stadig have det sjovt, HVIS jeg ville ÆL teste, ville jeg ALDRIG sige til ham at jeg havde ÆL.. For der skal ikke bare sexes for at lave en baby!

Hehe, nej lad være at vise en evt æl test. Var jeg så letsindig at gøre, og så virkede dillertjavsen bare ikke ;0). ( selvom det var ham der ville en baby mere)

Anmeld

5. februar 2013

Miss Kat

EJ nu må du lige holde op,  der er sku da vildt mange som er blevet gravide uden at de har vidst det og derfor ikke har taget folinsyre 3 mdr inden og de har da fået sunde og raske børn. Jeg selv har heller ikke taget det 3 mdr før og har lige født en stor og sund dreng d. 4/1.

Så jeg synes det er noget pjat at sige det på den måde at han "hellere risikerer et barn med neuralrørsdefekter end en slatten penis"

BTW så er jeg 25 år så det har sku heller ikke noget med alder at gøre at man ikke får taget den folinsyre og holdning til om det er vigitigt.

Og vi kan ikke blive enige om at der er betydelig forskel på at arbejde på at blive gravide og BEVIDST UNDLADE at tage de anbefalede vitaminer, fordi man ikke ønsker at tænke på baby under sex, og så på først at begynde på vitaminerne når man opdager, man er blevet tilfældigt gravid.....? Der er godt nok milevid forskel i mine øjne. Jeg har SELV oplevet pludselig at stå med en uventet positiv graviditetstest og måtte begynde på folinsyre fra den dag. Graviditeten endte i øvrigt i en spontan abort, men hvad den skyldtes finder jeg jo aldrig ud af.

I øvrigt nævnte jeg slet ikke hans alder i dén sammenhæng omkring folinsyren, men fordi HAN omtalte hendes alder som faretruende og på den måde skabte mere utryghed end omvendt. - Hvilket er typisk for helt unge mennesker, at de ser folk der er 10 år ældre som vindtørre mumier... 

Læs hvad jeg skriver, tak.

Anmeld

5. februar 2013

o1Mutte

Miss Kat skriver:

Og vi kan ikke blive enige om at der er betydelig forskel på at arbejde på at blive gravide og BEVIDST UNDLADE at tage de anbefalede vitaminer, fordi man ikke ønsker at tænke på baby under sex, og så på først at begynde på vitaminerne når man opdager, man er blevet tilfældigt gravid.....? Der er godt nok milevid forskel i mine øjne. Jeg har SELV oplevet pludselig at stå med en uventet positiv graviditetstest og måtte begynde på folinsyre fra den dag. Graviditeten endte i øvrigt i en spontan abort, men hvad den skyldtes finder jeg jo aldrig ud af.

I øvrigt nævnte jeg slet ikke hans alder i dén sammenhæng omkring folinsyren, men fordi HAN omtalte hendes alder som faretruende og på den måde skabte mere utryghed end omvendt. - Hvilket er typisk for helt unge mennesker, at de ser folk der er 10 år ældre som vindtørre mumier... 

Hahahhahah!!!

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Mettefpigen skriver:

Hvis han ikk klar så synes jeg du skal vente... Og synes ikk du skal blive gravid uden hans accept.....

Det kunne jeg aldrig drømme om - at blive gravid uden hans accept, desuden tager jeg ikke p-piller, så vi bruger kondom, så ville slet ikke kunne snyde ham..

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Holbæktrunten skriver:

Hehe, nej lad være at vise en evt æl test. Var jeg så letsindig at gøre, og så virkede dillertjavsen bare ikke ;0). ( selvom det var ham der ville en baby mere)

Haha, nej også min tanke, at den så nok ikke ville fungere

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Anmeld

8. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.