EJ nu må du lige holde op,
der er sku da vildt mange som er blevet gravide uden at de har vidst det og derfor ikke har taget folinsyre 3 mdr inden og de har da fået sunde og raske børn. Jeg selv har heller ikke taget det 3 mdr før og har lige født en stor og sund dreng d. 4/1.
Så jeg synes det er noget pjat at sige det på den måde at han "hellere risikerer et barn med neuralrørsdefekter end en slatten penis"
BTW så er jeg 25 år så det har sku heller ikke noget med alder at gøre at man ikke får taget den folinsyre og holdning til om det er vigitigt.
Og vi kan ikke blive enige om at der er betydelig forskel på at arbejde på at blive gravide og BEVIDST UNDLADE at tage de anbefalede vitaminer, fordi man ikke ønsker at tænke på baby under sex, og så på først at begynde på vitaminerne når man opdager, man er blevet tilfældigt gravid.....?
Der er godt nok milevid forskel i mine øjne. Jeg har SELV oplevet pludselig at stå med en uventet positiv graviditetstest og måtte begynde på folinsyre fra den dag. Graviditeten endte i øvrigt i en spontan abort, men hvad den skyldtes finder jeg jo aldrig ud af.
I øvrigt nævnte jeg slet ikke hans alder i dén sammenhæng omkring folinsyren, men fordi HAN omtalte hendes alder som faretruende og på den måde skabte mere utryghed end omvendt. - Hvilket er typisk for helt unge mennesker, at de ser folk der er 10 år ældre som vindtørre mumier...
Læs hvad jeg skriver, tak. 
Anmeld