Miss-86 skriver:
Jeg ved godt at det KUN ER FOR FÆDRE
(BTW: Fedt)
Men jeg har altså noget jeg meget gerne vil have I hjælper mig med, eller skriver jeres historie.
Sagen er den, at jeg (26 år) er super klar til snart at få barn, det er min kæreste (27 år) ikke! Han lovede mig ellers sidste år, vi skulle starte i september 2012. Dette kunne han dog ikke holde!
Vil dertil tilføje at vi har været sammen i 8 ½ år, bor sammen og har begge jobs.
Jeg søger nu jeres historie på det at få barn, eller rettere, hvordan I havde det med at skulle LAVE et barn og at blive klar. Var I klar eller måtte jeres kæreste skubbe jer igang?
Og hvad var følelsen, da barnet kom til verden?
Min kæreste vil gerne læse lidt om andre mænd's situation. Så derfor jeg skriver til jer
Håber I vil være behjælpelige og at I forstår mit indlæg.
Jeg svarer lige for min mand, da han ikke har en profil

Vi nåede aldrig til det punkt or den ene blev skruk, men vi havde også aftalt at lave en baby inden manden blev 30. Jeg endte med at føde ca 2 mdr før hans fødselsdag, ret heldigt.
Men han sagde at han først var klar når baby kom. Han har aldrig ville holde en baby eller haft interesse i dem, men vidste han gerne ville være far.
Nu venter vi i spænding på at nr 2 kommer ud, og han er meget mere villig til at holde andres babyer, og spørg endda om de rigtige ting såsom vægt og alt det tøserne gerne vil spørges om

Sååååå måske din kæreste bare skal komme igang fordi han først er klar når baby kommer
Anmeld