Kære Mænd, Hjælp Mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Det anbefales at man begynder at indtage folinsyre ca. tre måneder før planlagt graviditet, eftersom det forebygger neuralrørsdefekter med omkring 75%...

Ang. det andet, jeg har markeret med rødt... Hold da op, dit svar bærer præg af, du kun er 21.

Ja og self vil jeg også tage folinsyre.. Det har jeg stående og jeg behøver jo ikke nævne det overfor min kæreste..

Men altså, når min kæreste siger han er klar, så disker jeg jo ikke op med samtlige piller, lister og andet, jeg har klar til en baby..
Hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Ja og self vil jeg også tage folinsyre.. Det har jeg stående og jeg behøver jo ikke nævne det overfor min kæreste..

Men altså, når min kæreste siger han er klar, så disker jeg jo ikke op med samtlige piller, lister og andet, jeg har klar til en baby..
Hehe.

Den kommentar var ikke rettet mod dig!! Den var til Baby012. Det er jeg da slet ikke i tvivl om, du ville.

Anmeld

4. februar 2013

2babygirls

Miss-86 skriver:

Jeg ved godt at det KUN ER FOR FÆDRE (BTW: Fedt)
Men jeg har altså noget jeg meget gerne vil have I hjælper mig med, eller skriver jeres historie.

Sagen er den, at jeg (26 år) er super klar til snart at få barn, det er min kæreste (27 år) ikke! Han lovede mig ellers sidste år, vi skulle starte i september 2012. Dette kunne han dog ikke holde!
Vil dertil tilføje at vi har været sammen i 8 ½ år, bor sammen og har begge jobs.

Jeg søger nu jeres historie på det at få barn, eller rettere, hvordan I havde det med at skulle LAVE et barn og at blive klar. Var I klar eller måtte jeres kæreste skubbe jer igang?
Og hvad var følelsen, da barnet kom til verden?

Min kæreste vil gerne læse lidt om andre mænd's situation. Så derfor jeg skriver til jer Håber I vil være behjælpelige og at I forstår mit indlæg.

Jeg svarer lige for min mand, da han ikke har en profil
Vi nåede aldrig til det punkt or den ene blev skruk, men vi havde også aftalt at lave en baby inden manden blev 30. Jeg endte med at føde ca 2 mdr før hans fødselsdag, ret heldigt.

Men han sagde at han først var klar når baby kom. Han har aldrig ville holde en baby eller haft interesse i dem, men vidste han gerne ville være far.
Nu venter vi i spænding på at nr 2 kommer ud, og han er meget mere villig til at holde andres babyer, og spørg endda om de rigtige ting såsom vægt og alt det tøserne gerne vil spørges om

Sååååå måske din kæreste bare skal komme igang fordi han først er klar når baby kommer

Anmeld

4. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Den kommentar var ikke rettet mod dig!! Den var til Baby012. Det er jeg da slet ikke i tvivl om, du ville.

Nej det ved jeg godt

Var bare lige en side bemærkning

Anmeld

4. februar 2013

Miss-86

Jeg svarer lige for min mand, da han ikke har en profil
Vi nåede aldrig til det punkt or den ene blev skruk, men vi havde også aftalt at lave en baby inden manden blev 30. Jeg endte med at føde ca 2 mdr før hans fødselsdag, ret heldigt.

Men han sagde at han først var klar når baby kom. Han har aldrig ville holde en baby eller haft interesse i dem, men vidste han gerne ville være far.
Nu venter vi i spænding på at nr 2 kommer ud, og han er meget mere villig til at holde andres babyer, og spørg endda om de rigtige ting såsom vægt og alt det tøserne gerne vil spørges om

Sååååå måske din kæreste bare skal komme igang fordi han først er klar når baby kommer

Hehe, ja jeg har også forklaret ham at de fleste ikke var klar, før de stod med deres egen baby i armene.. Men den grund hjælper ham ikke til at ville igang. Desværre!
- Måske han tror at jeg bare siger det, for at få ham til at komme igang.

Han siger at han kan mærke han slet ikke er klar

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Nej det ved jeg godt

Var bare lige en side bemærkning

Ok! Godt nok. Så kan jeg jo godt svare.

Nej, det ville måske også være at skræmme manden unødigt at begynde at diske op med diverse piller osv. hehe.

Anmeld

4. februar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Ok! Godt nok. Så kan jeg jo godt svare.

Nej, det ville måske også være at skræmme manden unødigt at begynde at diske op med diverse piller osv. hehe.

Hehe, ja nemlig.

Jeg ville slet ikke belemre ham med alt det, før der var en bebs i maven!
Vi skulle bare igang og stadig have det sjovt, HVIS jeg ville ÆL teste, ville jeg ALDRIG sige til ham at jeg havde ÆL.. For der skal ikke bare sexes for at lave en baby!

Anmeld

4. februar 2013

2babygirls

Miss-86 skriver:

Hehe, ja jeg har også forklaret ham at de fleste ikke var klar, før de stod med deres egen baby i armene.. Men den grund hjælper ham ikke til at ville igang. Desværre!
- Måske han tror at jeg bare siger det, for at få ham til at komme igang.

Han siger at han kan mærke han slet ikke er klar

Prøv at få ham til at læse svarene i dette indlæg.

Min mand følte heller ikke sig klar, men han vidste at han ville være far inden han blev 30. Så da vi blev gift på vores 4 årsdag smed jeg pillen kort efter, og så gik der lige nogle mdr så var der gevinst.

Anmeld

4. februar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Hehe, ja nemlig.

Jeg ville slet ikke belemre ham med alt det, før der var en bebs i maven!
Vi skulle bare igang og stadig have det sjovt, HVIS jeg ville ÆL teste, ville jeg ALDRIG sige til ham at jeg havde ÆL.. For der skal ikke bare sexes for at lave en baby!

Det tror jeg er en rigtig god idé at gøre det på den måde.

Anmeld

4. februar 2013

Miss-86

Baby2påvej skriver:

Prøv at få ham til at læse svarene i dette indlæg.

Min mand følte heller ikke sig klar, men han vidste at han ville være far inden han blev 30. Så da vi blev gift på vores 4 årsdag smed jeg pillen kort efter, og så gik der lige nogle mdr så var der gevinst.

Ja, måske han skulle læse det her..

Men tvivler om det vil hjælpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.