Hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

morethanperfect

Nea85 skriver:

Det lyder som om, at han har forholdsvis lidt tøj på i forhold til nogle af de andre børn, men han er måske også et varmt barn.
Det synes jeg ikke umiddelbart at Clara er - men jeg må jo prøve mig lidt frem med mere tøj og evt. flyverdragten.
Der er intet problem herhjemme, der er hun altid fint varm

Det er han faktisk også .. 
Får det hurtigt for varmt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

cn

Nea85 skriver:

Vi har en SleeBee som er samme princip. Jeg har overvejet om hun skal have den med derned, men jeg ved ikke om det bliver for besværligt for pædagogerne at skulle sætte selen i og ud hver dag. Deres sengetøj ligger nemlig i varmeskab natten over, så børnene ikke skal "varme det op" selv

Det er vel bare 2 klik i bunden? Men prøv at høre - det ville jeg gøre.. Det er jo nemt at komme til under den.. Og det er jo rarest at vide, at de små kan holde varme, 

Anmeld

28. januar 2013

MorEllen

Marie sover i en elefanthue og hjemmestrikket ulddragt. Hun vil ikke ha luffer på, for så får hun nemlig ikke rigtig fat i sin kære soveven..  Derudover ligger hun godt nedpakket i voksiposen.. Vi bor i Norge og her sover de ude ned til -10, men i det sidste har det været -20 grader her .. så da stiller de barnevognene inde i en lille forgang..

Anmeld

28. januar 2013

Svenne

Nea85 skriver:

Jeg har stået med netop dén dragt i hånden et par gange, men alligevel har jeg hængt den på plads igen..
Har din søn bare almindeligt tøj på under, eller er det nødvendigt med en ekstra trøje under?

Han har bare sit almindelige tøj på. Så det er dejligt nemt.
Jeg har set, at dp-mor enkelte dage, hvor det har været rigtig koldt, har givet ham en fleece-jakke udenover. Men så har han altså også været rigtig varm, når han er kommet op
Vi har aldrig gjort det herhjemme.

Han sover selvfølgelig også med sin dyne og et hæklet tæppe. Hellere pakke dem lidt ind end give dem alt for meget tøj på.

Anmeld

28. januar 2013

Svenne

6800 skriver:

netop, den har vi også til Madicken, den er fantastisk, hun er aldrig kommet for kold eller for varm ind

Den er fantastisk!

Anmeld

28. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

i vuggestuen har de sådan nogle forede soveposer med arme og hætte som de ligges i...

Derudover har han strømpebukser(med uld i), langærmet body (med uld i) og en trøje på samt hue og vanter og et par ekstra strømper (med uld i) som er ekstra tykke i det

Uldtøj er meget dyrt sys jeg men de gange der har været lidt ekstra penge har jeg købt en eller 2 dragter eller et par strømpebukser til ham og på den måde fået samlet lidt efterhånden...

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

Nea85 skriver:

Gik hun i vuggestue eller dagpleje?
Som jeg har skrevet tidligere har vi nemlig en dunpose, som hun sover i herhjemme, og der er hun fint varm bare med trøje, termojakke, vanter og hue udover body og strømpebukser. Men det min tvivl går på er, om det bliver for besværligt for pædagogerne at skulle sætte selen i og ud hver dag, da sengetøjet ligger i varmeskab natten over..

Der er jo ikke andet for end at spørge dernede..

Dagpleje Synes det var bedst med voksien ift. varme osv.

Anmeld

28. januar 2013

baby012

Almindelig tøj, og en sovepose dragt  

Anmeld

29. januar 2013

6800

Nea85 skriver:

Det kan være, at jeg skal ud og investere i den så
Har hun bare almindeligt tøj indenunder, eller er det nødvendigt med en ekstra trøje udover?

det er bare hendes almindelige tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.