Hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.400 visninger
48 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Nea85

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?
Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

L&V

Nea85 skriver:

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?

Nu her hvos der er så koldt sover Laura i en strik trøje, reima flyverdragt, uld hue og vanter. Futter og overtræksfutter.. Hun har altid uld undertøj på

Anmeld

26. januar 2013

HeidiØ

William sover i alm tøj, fleecedragt og sutsko + elefanthue samt sin juniordyne han er god varm.. Han har altid været lidt en "sveder" hehe. Både i dp og hjemme står barnevogn dækket fra vind.

Anmeld

26. januar 2013

-Sigrid-

Agnethe sover i en flecetrøje, dyne, handsker fra HM og den der klassiske eleffant hue Hun er et varmt barn, og dejlig lun. Herhjemme sover hun indenfor. I barnevognen er der en voksi og hun er altid lækker varm når vi aflevere hende i VS (vi tager barnevognen). Der har hun det samme overtøj på som i VS

Anmeld

26. januar 2013

Nea85

Månsson skriver:

Nu her hvos der er så koldt sover Laura i en strik trøje, reima flyverdragt, uld hue og vanter. Futter og overtræksfutter.. Hun har altid uld undertøj på

Tak for svar!

Det var meget tøj i forhold til Clara, som stort set også altid har undundertøj på. Jeg kunne selvfølgelig også bare bede dem om at give hende flyverdragten på dernede

Anmeld

26. januar 2013

L&V

Nea85 skriver:

Tak for svar!

Det var meget tøj i forhold til Clara, som stort set også altid har undundertøj på. Jeg kunne selvfølgelig også bare bede dem om at give hende flyverdragten på dernede

Yeps det er meget tøj men der ska ik meget til før hun bliver snottet så tager ingen chancer og nøj der er koldt i de her dage

Anmeld

26. januar 2013

Fenja09

Nea85 skriver:

Godaften!

Vores datter har sit alm. tøj på div. strømpebukser, bukser, l/æ body og en cardigan. Når hun så skal udenfor får hun en sweater på i uld, en flyverdragt og hue og vanter. Hun sover altid med vinterdyne i dette vejr.

Personligt vil jeg helst at hun sover inde når der er så koldt som nu - og det gør hun også i hendes dp, men lige nu er hun i gæstedp og der sover hun ude hver dag. Når hun er i sin alm. dp er hun stort set aldrig forkølet, men to dage ved gæstedp og hun er snotforkølet. Når hun er hjemme sover hun inde.

/Fenja

Anmeld

26. januar 2013

Mor F

Her sover hun i flyverdragt, hue, vanter og termosko samt sin dyne over sig og et uldtæppe i dagplejen.

Anmeld

26. januar 2013

MyLove E

Elias sover i alm tøj og så en fleece trøje og vanter. Han har sin babydyne, et hæklet uld tæppe og et fleece tæppe hvid det er meget koldt....Han har bare sine strømper på. han ligger i en selepose så han kan ikke sparke dynen væk..

Anmeld

26. januar 2013

Nea85

Månsson skriver:

Yeps det er meget tøj men der ska ik meget til før hun bliver snottet så tager ingen chancer og nøj der er koldt i de her dage

Nej, det kan jeg godt forstå. Det er ikke bare koldt, det er bidende koldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.