Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nea85 skriver: HØv, det lød ellers smart
HØv, det lød ellers smart
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oscar sover i en tynd jakke , hue , handsker , og sine alm. bukser ..
Han er fin varm når han blir taget op ..
Og selvf. også sin dyne
Nea85 skriver: Godaften! I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?
Godaften! I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?
Min dreng sover altid med hue vanter, halskrave ( eller hvad det kaldes ) fleece udover hans alm tøj, hjemmefutter og så ligger han i hans voksi
aprilla sover i en hummeldragt og uld vanter fra joha.. ved ikke om hun sover med hat... hun ligger i barnevognen som jeg har lagt aviser i bunden på og så en junior dyne
Vi har købt en brugt Bassonpose, den kostede faktisk det samme som en ordentlig dragt.. Og så holder den i meget længere tid.. Så har han en hue, luffer og evt en lille trøje.. Og til sommer skal han så nok have tøj af i stedet for på..
Ulddragt fra Joha! Så er han aldrig for kold - men heller aldrig for varm! Købte str. 90 og det er nu 3. vinter han bruger den!
Mit bedste køb til Arthur overhovedet.
Dobbelt-lag bomuldshue, halsnisse, fleeceluffer og strikstrømper.
Svenne skriver: Ulddragt fra Joha! Så er han aldrig for kold - men heller aldrig for varm! Købte str. 90 og det er nu 3. vinter han bruger den! Mit bedste køb til Arthur overhovedet. Dobbelt-lag bomuldshue, halsnisse, fleeceluffer og strikstrømper.
Tullepoder skriver: Her hjemme sover hun i hendes alm tøj (langærmet body, strømpebukser, hyggesokker, bukser og bluse), striktrøje, elefant hue, uldluffer, sutsko. Og så i en hjemmestrikket uld kørepose. Ned i liften med dyne og tæppe på Det var da en egentlig en forfærdelig masse, når man lige får det skrevet op
Her hjemme sover hun i hendes alm tøj (langærmet body, strømpebukser, hyggesokker, bukser og bluse), striktrøje, elefant hue, uldluffer, sutsko. Og så i en hjemmestrikket uld kørepose. Ned i liften med dyne og tæppe på Det var da en egentlig en forfærdelig masse, når man lige får det skrevet op
Laura sov i fleecejakke med thermohandsker i sin voksipose og hun har altid være varm
cn skriver: Vi har købt en brugt Bassonpose, den kostede faktisk det samme som en ordentlig dragt.. Og så holder den i meget længere tid.. Så har han en hue, luffer og evt en lille trøje.. Og til sommer skal han så nok have tøj af i stedet for på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128