Hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

MyLove E

Nea85 skriver:

H

Øv, det lød ellers smart

Hov jeg glemte at sige at han også ligger på et lammeskind :-)

Ja den er meget smart. Det er jo bare en tynd pose:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

morethanperfect

Oscar sover i en tynd jakke , hue , handsker , og sine alm. bukser ..

Han er fin varm når han blir taget op ..

Og selvf. også sin dyne

Anmeld

27. januar 2013

Levi&LilysMor

Nea85 skriver:

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?
Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Min dreng sover altid med hue vanter, halskrave ( eller hvad det kaldes ) fleece udover hans alm tøj, hjemmefutter og så ligger han i hans voksi 

Anmeld

27. januar 2013

Maja88

aprilla sover i en hummeldragt og uld vanter fra joha.. ved ikke om hun sover med hat... hun ligger i barnevognen som jeg har lagt aviser i bunden på og så en junior dyne

Anmeld

27. januar 2013

cn

Nea85 skriver:

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?

Vi har købt en brugt Bassonpose, den kostede faktisk det samme som en ordentlig dragt.. Og så holder den i meget længere tid.. Så har han en hue, luffer og evt en lille trøje.. Og til sommer skal han så nok have  tøj af i stedet for på..

Anmeld

27. januar 2013

Svenne

Ulddragt fra Joha! Så er han aldrig for kold - men heller aldrig for varm! Købte str. 90 og det er nu 3. vinter han bruger den!

Mit bedste køb til Arthur overhovedet.

Dobbelt-lag bomuldshue, halsnisse, fleeceluffer og strikstrømper.

Anmeld

27. januar 2013

Nea85

Svenne skriver:

Ulddragt fra Joha! Så er han aldrig for kold - men heller aldrig for varm! Købte str. 90 og det er nu 3. vinter han bruger den!

Mit bedste køb til Arthur overhovedet.

Dobbelt-lag bomuldshue, halsnisse, fleeceluffer og strikstrømper.

Jeg har stået med netop dén dragt i hånden et par gange, men alligevel har jeg hængt den på plads igen..
Har din søn bare almindeligt tøj på under, eller er det nødvendigt med en ekstra trøje under?

Anmeld

27. januar 2013

Nea85

Tullepoder skriver:

Her hjemme sover hun i hendes alm tøj (langærmet body, strømpebukser, hyggesokker, bukser og bluse), striktrøje, elefant hue, uldluffer, sutsko. Og så i en hjemmestrikket uld kørepose. Ned i liften med dyne og tæppe på

Det var da en egentlig en forfærdelig masse, når man lige får det skrevet op

Hehe, ja, det lyder af vildt meget, men det er nok fordi det er remset op, for når man ser barnet med det på, virker det jo ikke voldsomt

Anmeld

27. januar 2013

Pige2009

Nea85 skriver:

Godaften!

Laura sov i fleecejakke med thermohandsker i sin voksipose og hun har altid være varm

Anmeld

27. januar 2013

Nea85

cn skriver:

Vi har købt en brugt Bassonpose, den kostede faktisk det samme som en ordentlig dragt.. Og så holder den i meget længere tid.. Så har han en hue, luffer og evt en lille trøje.. Og til sommer skal han så nok have  tøj af i stedet for på..

Vi har en SleeBee som er samme princip. Jeg har overvejet om hun skal have den med derned, men jeg ved ikke om det bliver for besværligt for pædagogerne at skulle sætte selen i og ud hver dag. Deres sengetøj ligger nemlig i varmeskab natten over, så børnene ikke skal "varme det op" selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.