Hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

L&V

Nea85 skriver:

Nej, det kan jeg godt forstå. Det er ikke bare koldt, det er bidende koldt!

Helt vildt og tænker bare at hvis jeg selv sku sove ude sku jeg dælme ha meget tøj på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Nea85

Tak for jeres svar, allesammen
Jeg tror, jeg i første omgang beder dem om at give hende flyverdragten på dernede.
Det må jo samtidig ikke blive for varmt, så de ligger og sveder - åh, synes altid det er et værre rod med alt det tøj, men man må jo prøve sig frem

Anmeld

26. januar 2013

Nea85

Månsson skriver:

Helt vildt og tænker bare at hvis jeg selv sku sove ude sku jeg dælme ha meget tøj på 

Hehe, ja

Anmeld

26. januar 2013

Nea85

Tauf skriver:

Elias sover i alm tøj og så en fleece trøje og vanter. Han har sin babydyne, et hæklet uld tæppe og et fleece tæppe hvid det er meget koldt....Han har bare sine strømper på. han ligger i en selepose så han kan ikke sparke dynen væk..

Kan du ikke fortælle lidt om den der selepose? Det kunne jo være, at det var løsningen.. Har også overvejet om jeg skulle give hende dunposen med, men jeg ved ikke om det er for besværligt for pædagogerne, hvis selen skal spændes fast og tages af hver dag. Deres sengetøj ligger nemlig i varmeskabe natten over

Anmeld

26. januar 2013

Sitrani

Nea85 skriver:

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?
Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

min datter på 1½ sover i termobukser, uldsokker, uldtrøje, hue og handsker, og så har hun sit alm. tøj indenunder...... og så bare sin dyne over sig og dækken til barnevogn, samt regnslag.... Og hun er vidst fin varm.. men vores DP lader også børnene sove indenfor, hvis hun synes det er for koldt udenfor....

Anmeld

26. januar 2013

MyLove E

Nea85 skriver:

d

Kan du ikke fortælle lidt om den der selepose? Det kunne jo være, at det var løsningen.. Har også overvejet om jeg skulle give hende dunposen med, men jeg ved ikke om det er for besværligt for pædagogerne, hvis selen skal spændes fast og tages af hver dag. Deres sengetøj ligger nemlig i varmeskabe natten over

Man kan desværre ikke købe dem mere. Det er dps egen..

Anmeld

26. januar 2013

Clisolka

HeidiØ skriver:

William sover i alm tøj, fleecedragt og sutsko + elefanthue samt sin juniordyne han er god varm.. Han har altid været lidt en "sveder" hehe. Både i dp og hjemme står barnevogn dækket fra vind.

Det samme gør min datter 

Dog sover hun ikke i sin barnevogn mere 

Anmeld

26. januar 2013

Tullepoder

Her hjemme sover hun i hendes alm tøj (langærmet body, strømpebukser, hyggesokker, bukser og bluse), striktrøje, elefant hue, uldluffer, sutsko. Og så i en hjemmestrikket uld kørepose. Ned i liften med dyne og tæppe på

Det var da en egentlig en forfærdelig masse, når man lige får det skrevet op

Anmeld

27. januar 2013

Nea85

Tauf skriver:

Man kan desværre ikke købe dem mere. Det er dps egen..

Øv, det lød ellers smart

Anmeld

27. januar 2013

isabellasmor

Nea85 skriver:

Godaften!

I fredags da jeg hentede Clara i vuggestue, var hun næsten lige vågnet. Jeg lagde mærke til, at hun havde kolde arme og hænder. Hun sover i sit almindelige tøj med en uldtrøje og molo-fleecedragt udover og uldsokker, hue og vanter. Men jeg tror desværre det er for koldt

Hjemme sover hun også ude på åben altan, men her ligger hun i en dunpose med sit almindelige tøj samt uldtrøje og termojakke og selvfølgelig vanter og hue, og der er hun fint varm.

Jeg vil se om jeg kan finde en varmere dragt med foer til vuggestuen. Er der en, I kan anbefale?
Og hvad sover jeres i i vuggestuen/dagplejen?

Nu har jeg isabell hjemme, men hun sover i sin flyverdragt, hue og vanter og futter, og så med hendes voksipose.. Hun er altid dejlig varm, ikke svedig, men tilpas  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.