Putomanen skriver:
Ja, det er rigtig rart at prøve noget nyt, så føles det som om vi prøver alt. Vi har også valgt at forsøge med noget af min kærestes nedfrosne sæd. Vi kender desværre ikke kvaliteten af den, men forhåbentlig er den bedre 
Det er helt vildt lettende at kunne være ærlig omkring dte hele, både til familie, venner og min chef. Der er så meget andet press, når man er i behandling, så deter rart at få fjernet noget af det.
Jeg synes godt nok at jeg får meget medicin nu, og jeg skal blande en masse selv. Men forhåbentlig er det den rigtige kombination. Men jeg har ikke savnet at stikke mig selv 
Hvordan går det med dig?

Jeg kan godt forstå, at l gerne vil kunne kigge hinanden i øjnene og sige, at l har prøvet alt hvad der var muligt for at få et ønskebarn der biologisk er halv af hver af jer

Hvis de tør det op og opdager, at kvaliteten ikke er så god, som de gerne vil have, kan han så ikke bare aflevere en prøve eller hvordan?
Dejligt at du kan få lidt ro på, og ikke skal tænkte på andet end behandlingen! Jeg synes det var en kæmpe lettelse at få det sagt til de nærmest, for det havde vi ikke gjort ved det første forsøg!
Ja man skal lige vænne sig til, at man selv skal blande menopur... Jeg har jo ikke prøvet andet, men synes det var lidt grænseoverskridende at man skulle stå der og blande! Får du andet end nedregulering og menopur?
Og nej jeg savner bestemt heller ikke at skulle stikke i mig selv hver aften

Her går det godt! Det går stærkt, og jeg kan stadig blive virkelig nervøs for, at noget er galt, selvom jeg godt ved det er noget pjat, men altså sådan er det nu engang for mig!
Lige nu er vi ved at gøre lejlighed klar til salg, så der bliver knoklet igennem, og der er det virkelig irriterende, at man ikke bare selv kan tage fat og flytte den sofa eller hvad det måtte være, men så må jeg pakke i kasser og kæresten må slæbe

Vi håber alt hvad vi kan, at lejligheden bliver solgt lynhurtigt, men først med overtagelse til sommer, for vi har fundet drømmehuset, og det er først bygget færdig til 1/8, men altså man kan sige, at det også er lidt meget at presse ind på det første halve år i 2013