Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

M (:

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Jeg lovede nogle af jer en opdatering, så her kommer den.

Efter en december måned med ro på og en dejlig jul, fik vi snakket det hele igennem. Vi kom frem til at vi endnu ikke er klar til at opgive håbet om et biologisk barn for os begge.

Vi bestilte derfor tid til samtale hos Trianglen og Danfert, og jeg har i dag tilmeldt mig kort behandling hos Trianglen.

Lægerne vurderede at vi ikke har udtømt vores muligheder/chancer endnu, men at det kan ske, at donorsæd kommer på banen igen senere.

Jeg fik også endelig fortalt mit arbejde om, at vi er i behandling, og de tog det meget positivt. Jeg er dog lidt uenig med min chef i, hvordan paragraf 56 kan benyttes, men det løser vi nok.

Nu er jeg spændt på min første scanning i morgen, og så må vi håbe, at Trianglen kan gøre det, som det desværre ikke lykkes det offentlige.

Sikke en dejlig update - er sikker på, at det er den rette beslutning for jer! 

Held og lykke, og jeg håber og krydser for, at 2013 bliver året, hvor i får jeres alt for længe ventede ønskebebs i armene! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Putomanen

M (: skriver:

Sikke en dejlig update - er sikker på, at det er den rette beslutning for jer! 

Held og lykke, og jeg håber og krydser for, at 2013 bliver året, hvor i får jeres alt for længe ventede ønskebebs i armene! 

Jeg føler i hvertfald en god ro i maven efter vi har truffet beslutningen. Det må være et godt tegn 

Forhåbentlig bliver 2013 et lykkens år for os 

Anmeld

24. januar 2013

M (:

Putomanen skriver:

Jeg føler i hvertfald en god ro i maven efter vi har truffet beslutningen. Det må være et godt tegn 

Forhåbentlig bliver 2013 et lykkens år for os 

Og så ved man bare, at det er den rigtige beslutning selvom den bestemt ikke har været nem! Men det er nok "nemmere" at ty til donorsæd, hvis man ved 100% inde i sig selv, at man har prøvet ALT andet først.. 

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Efter en december måned med ro på og en dejlig jul, fik vi snakket det hele igennem. Vi kom frem til at vi endnu ikke er klar til at opgive håbet om et biologisk barn for os begge.

Vi bestilte derfor tid til samtale hos Trianglen og Danfert, og jeg har i dag tilmeldt mig kort behandling hos Trianglen.

Lægerne vurderede at vi ikke har udtømt vores muligheder/chancer endnu, men at det kan ske, at donorsæd kommer på banen igen senere.

Jeg fik også endelig fortalt mit arbejde om, at vi er i behandling, og de tog det meget positivt. Jeg er dog lidt uenig med min chef i, hvordan paragraf 56 kan benyttes, men det løser vi nok.

Nu er jeg spændt på min første scanning i morgen, og så må vi håbe, at Trianglen kan gøre det, som det desværre ikke lykkes det offentlige.

Hvor er det bare dejligt at høre, at l kan komme i gang igen, og at l er kommet frem til en god løsning for jer begge! Jeg har tænkt meget på dig det seneste

Jeg håber for alt i verden, at Trianglen kan hjælpe jer med det, som det offentlige ikke kunne!

Var det ikke en stor lettelse at få sagt det på jobbet? Jeg synes det ene forsøg vi havde, mens jeg arbejdede, var meget anstrengende, at vi ikke havde lyst til, at fortælle det! Alle de små løgne, synes jeg var trælse!

Rigtig meget held og lykke med skanningen i morgen! Dejligt at l kan komme i gang!

Anmeld

24. januar 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Hvor er det godt at høre :-) det lyder som om i er i tide hænder :-)

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

M (: skriver:

Og så ved man bare, at det er den rigtige beslutning selvom den bestemt ikke har været nem! Men det er nok "nemmere" at ty til donorsæd, hvis man ved 100% inde i sig selv, at man har prøvet ALT andet først.. 

Ja, det er præcist det med at vide, at vi har gjort alt i vores magt for, at det skulle lykkes. Det har vi brug for. 

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre, at l kan komme i gang igen, og at l er kommet frem til en god løsning for jer begge! Jeg har tænkt meget på dig det seneste

Jeg håber for alt i verden, at Trianglen kan hjælpe jer med det, som det offentlige ikke kunne!

Var det ikke en stor lettelse at få sagt det på jobbet? Jeg synes det ene forsøg vi havde, mens jeg arbejdede, var meget anstrengende, at vi ikke havde lyst til, at fortælle det! Alle de små løgne, synes jeg var trælse!

Rigtig meget held og lykke med skanningen i morgen! Dejligt at l kan komme i gang!

Det er virkelig dejligt at have truffet en beslutning, som vi begge er glade for. 

Trianglen vil forsøge med noget andetmedicin, som jeg ikke har fået før. Jeg håber virkelig at det hjælper 

Det var en kæmpe lettelse at få fortalt det til min chef. Det er en masse stress over at få scanninger og arbejde til at passe sammen, som pludselig forsvinder. Samtidig er jeg ikke nødt til at arbejde tidligt morgen og sen aften for at godtgøre timerne. Jeg skulle havde sagt det for længe siden, men det var jo svært at forudse, hvordan min chef ville tage imod det.

Scanningen i dag gik også rigtig fint, og jeg skal starte på min medicin i aften. 

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Hvor er det godt at høre :-) det lyder som om i er i tide hænder :-)

Jeg tror bestemt at vi er i gode hænder  Lægen var også meget kompetent og rolig i dag, og han kunne huske stort set alt fra vores indledende samtale i sidste uge. Det er meget beroligende 

Anmeld

25. januar 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Uuuuuuuhhhhhh... Hvor spændende søde.. 

Anmeld

25. januar 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Uuuuuuuhhhhhh... Hvor spændende søde.. 

Ja, meget. Vi håber at de kan gøre noget andet, som er det helt rigtige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.