Putomanen skriver:
Jeg tror du har helt ret i, at de ikke lægger det tilbage, hvis det ikke er godt. Formentlig er det på samme måde i det private.
Jeg hader også nedreguleringen. Jeg bliver helt kuk i hovedet, træt, deprimeret, irritabel osv. Det er helt forfærdeligt. Det havde også en stor betydning for, om jeg ville forsøge videre med ICSI, om jeg skulle i kort eller lang behandling.
Lige nu tager jeg "kun" medicin om aftenen og en enkelt pille om morgenen, det er til at huske og holde ud
Jeg bliver dog ret træt af medicinen og får kvalme om morgenen, som først forsvinder hen på formiddagen.
Jeg kan godt forestille mig, at det må være svært ikke at ligge mærke til de mindste ting og straks analysere på det. Spørgsmålet er om den nervøsitet nogensinde forsvinder 
12 år det samme sted er også lang tid. Men det er jo perfekt med flytningen som symbol på et nyt liv, far, mor, børn, Volvo og vovse, eller hvordan er det nu det er 

Det ville da være mærkeligt, hvis de i det private lagde æg tilbage, som de vidste ikke ville kunne blive til noget!
Det nedregulering er også bare træls! Jeg reagerede jo ikke som sådan fysisk eller psykisk på det, måske fordi jeg har prøvet det 2 x 3 måneder inden. Men alt det stress med, om man nu havde fået taget det, og gjort det rigtigt og gå og huske på, at nu er det snart ved at være tid, og hvor er man lige, det synes jeg var ganske forfærdeligt! Næste gang vil jeg høre om jeg kan få sådan en sprøjte, som Nessie har fået, for det virker så meget mere overskueligt end at skulle op om natten og tage den dumme næsespray!
Godt du slipper for alt det bøvl, og alle de bivirkninger, du har døjet med!
Men øv hvor træls, at du skal have kvalme af det medicin du skal tage om morgenen! Jeg håber så meget, at den morgenkvalme du oplever nu, kan gå over i den gode af slagsen

eller hvad man nu skal kalde den, men den der er gode tegn i hvert fald

Jeg synes faktisk, det her med at analysere på hver en lille ting ens krop gør, er på samme måde, som mens man er i behandling, jeg tror bare man bliver virkelig opmærksom på sin krop og alle de signaler den sender, når man går igennem sådan en omgang! Kan også mærke på kæresten, at han er virkelig opmærksom på, hvis jeg lige synes et eller andet gør lidt ondt eller er lidt træls, så er han der straks!
Ja det er virkelig mange år! Og er så vild med denne lejlighed, synes den er hyggelig og der er så gode mennesker i opgangen! Men altså vi mangler jo virkelig plads, og det har vi gjort siden kæresten flyttede ind for snart 3 ½ år siden, så det er vist bare ved at være tid

Men ja det markerer da begyndelsen på et helt nyt og spændende kapitel i vores liv

Håber også snart I får lov til at starte et nyt kapitel og at I "bare" skulle have hjælp i det private før det ville lykkedes!