Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Carina:-)

Håber det lykkes i første forsøg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Miss Church

Putomanen skriver:

Godaften de damer

Jeg lovede nogle af jer en opdatering, så her kommer den.

Efter en december måned med ro på og en dejlig jul, fik vi snakket det hele igennem. Vi kom frem til at vi endnu ikke er klar til at opgive håbet om et biologisk barn for os begge.

Vi bestilte derfor tid til samtale hos Trianglen og Danfert, og jeg har i dag tilmeldt mig kort behandling hos Trianglen.

Lægerne vurderede at vi ikke har udtømt vores muligheder/chancer endnu, men at det kan ske, at donorsæd kommer på banen igen senere.

Jeg fik også endelig fortalt mit arbejde om, at vi er i behandling, og de tog det meget positivt. Jeg er dog lidt uenig med min chef i, hvordan paragraf 56 kan benyttes, men det løser vi nok.

Nu er jeg spændt på min første scanning i morgen, og så må vi håbe, at Trianglen kan gøre det, som det desværre ikke lykkes det offentlige.

Al mulig held og lykke til jer! 

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Jeg er af den personlige holdning, at det bestemt ikke skader at være lidt pessimistisk og realistisk. Når man har været igennem så mange forsøg som jer, ville alt andet da være mærkeligt.

Jeg håber din pessimisme bliver gjort til skamme, og I får et positivt resultat allerede i første forsøg!

Ja, jeg er da blevet en del mere tykhudet, end jeg var i starten, og det tror jeg også er en god ting.

Tusind tak, det varmer rigtig meget! 

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Ej det passer altså ikke!

Men hun har ret i, at du skal være væk mere end 10 dage årligt sammenlagt før hun får refussion. Det ville derfor være vanvittigt, hvis du ikke registeret scanninger, samtaler m.m. Det er jo netop det paragraffen er til for.

Nej, det ville ikke give nogen mening, hvis den kun gælder ved æu. Så skal man i hvertfald igennem mange forsøg for at nå op på de 10 dage. Hun havde ikke så meget tid tilbat snakke omndet i dag, så jeg tager den med hende en anden dag.

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det var også det vi tænkte.

Vi skulle bruge 3 forsøg til Daniel, så vi turde heller ikke nøjes med 1.

Mærkeligt at din chef ikke har fod på det.
Nu har jeg et job hvor jeg ikke kan få fri et par timer, så jeg har hver gang skullet have fri en hel dag, men det dækker jo alt, så det er jo bare om at få søgt for alle de timer der bruges

Jeg troede også at hun havde styr på det, men hun har nok ikke sat sig ordentligt ind i det.

Alternativet er også, at jeg er væk hele dagen, hver gang jeg skal til scanning eller at jeg sygemelder mig, og det kan jo ikke være en god handel for dem, lige meget hvad.

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

Carina:-) skriver:

Håber det lykkes i første forsøg 

Mabge tak, det håber vi også. Forhåbentlig kanbdet private hjælpe, hvor det offentlige desværre ikke kunne 

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

Miss Church skriver:

Al mulig held og lykke til jer! 

Tusind tak, det varmer meget 

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg troede også at hun havde styr på det, men hun har nok ikke sat sig ordentligt ind i det.

Alternativet er også, at jeg er væk hele dagen, hver gang jeg skal til scanning eller at jeg sygemelder mig, og det kan jo ikke være en god handel for dem, lige meget hvad.

Det var også det jeg tænkte, men de må da lige få sat sig ordentligt ind i det

Anmeld

24. januar 2013

Putomanen

Nessie skriver:

Det var også det jeg tænkte, men de må da lige få sat sig ordentligt ind i det

Forhåbentlig bliver det snart ordnet 

Anmeld

24. januar 2013

Viventerjer

Putomanen skriver:

Tusind tak, det varmer meget!

Vi håber virkelig, at det lykkes for os.

Det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.