Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Ja, det har været nogle skrækkelige uger, at gå og vente på den skanning. Lægen var så hensynsfuld, at hun sendte mig på briksen med det samme, og stille og roligt kiggede først, og så vendte skærmen så vi kunne se med, da hun havde set at alt var fint
Ja, det har været nogle skrækkelige uger, at gå og vente på den skanning.
Lægen var så hensynsfuld, at hun sendte mig på briksen med det samme, og stille og roligt kiggede først, og så vendte skærmen så vi kunne se med, da hun havde set at alt var fint
Vidunderligt... Ja det synes jeg de er rigtig gode til, altså at skåne én
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Skanningen i dag gik bare så godt Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september
Skanningen i dag gik bare så godt
Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse
Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt
Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september
ååh hvor fantastisk
maaaaaaange gange tillykke
Hailiesmom11 skriver: Åh det var godt at høre.. Så bliver vi jo nok alligevel september mødre havde sådan gået og ventet på en positiv update
Åh det var godt at høre.. Så bliver vi jo nok alligevel september mødre havde sådan gået og ventet på en positiv update
Ja, det er skønt Og tillykke med din lille, hvis jeg ikke har fået det sagt
Hvornår har du termin?
FrkZier skriver: ååh hvor fantastisk maaaaaaange gange tillykke
Tuuusind tak
Sikke en skøn tråd, det er jo bare en fantastisk nyhed!!! Mange gange tillykke med den fine hjerteblink og -lyd.
Kæmpe tillykke.
Hvor er det fantastisk
Skønt
Putomanen skriver: Sikke en skøn tråd, det er jo bare en fantastisk nyhed!!! Mange gange tillykke med den fine hjerteblink og -lyd.
Tusind tak, det var helt fantastisk at se og høre
come2 skriver: Kæmpe tillykke. Hvor er det fantastisk
Helt fantastisk, tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128