Jeg er så lettet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

Moma

Ej hvor dejligt - tillykke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Christina :-)

Nessie skriver:

D. 6. september

Dejligt:-)

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Lou skriver:

Ihh hvor har jeg gået og ventet på den besked hele dagen...

Hvor er det bare dejligt, så det blev til en lille bebs som i ønskede, og en som bare var helt som den skulel være. 

Hvor er det bare dejligt for jer, kæmpe stort tillykke!!! Det må være fantastisk at opleve, når man har været så meget igennem. Og så se og høre det lille hjerte slå 

Hvor er du sød, tak

Det er helt fantastisk, og stadig helt uvirkeligt
Nu må vi se om ugerne op til NF bliver lige så længe, eller om vi har fået mere ro på.
Lige nu er vi bare glade, og tør begynde at tale fremtid med baby

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Moma skriver:

Ej hvor dejligt - tillykke! 

Tusind tak

Anmeld

24. januar 2013

Muhmi

Nessie skriver:

Det er en lettelse, tak

Kunne jeg godt forestille mig...  Og det er jo bare SÅ vidunderligt at vide de har det godt derinde

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Muhmi skriver:

Kunne jeg godt forestille mig...  Og det er jo bare SÅ vidunderligt at vide de har det godt derinde

Ja, det har været nogle skrækkelige uger, at gå og vente på den skanning.

Lægen var så hensynsfuld, at hun sendte mig på briksen med det samme, og stille og roligt kiggede først, og så vendte skærmen så vi kunne se med, da hun havde set at alt var fint

Anmeld

24. januar 2013

Lou

Nessie skriver:

Hvor er du sød, tak

Det er helt fantastisk, og stadig helt uvirkeligt
Nu må vi se om ugerne op til NF bliver lige så længe, eller om vi har fået mere ro på.
Lige nu er vi bare glade, og tør begynde at tale fremtid med baby

Ja det må være helt fantastisk når man har haft så mange dårlige oplevelser at se, at det hele bare er som det skal være. 

Tror bestemt også bare det handler om at i skal være positive og glæde jer og sende god energi ned til den lille  Så bliver det spændende til NF at den er blevet lidt større! men så skal i vel til egen læge nu, så resten af forløbet kommer i gang som ved en øko graviditet?

Anmeld

24. januar 2013

Babydrøm

Nessie skriver:

Skanningen i dag gik bare så godt

Alt så perfekt ud, og i toppen af livmoderen lå det fineste lille foster og lignede en frø, med fint hjerteblink og bevægelse

Vi hørte endda hjertelyden, det vidste jeg slet ikke at man kunne så tidligt

Så udover sygdom i hjemmet, så er det en dejlig dag, og vi kan ånde lettet op og begynde at glæde os til det bliver september

Hvor er det dejligt stort tillykke  

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

Lou skriver:

Ja det må være helt fantastisk når man har haft så mange dårlige oplevelser at se, at det hele bare er som det skal være. 

Tror bestemt også bare det handler om at i skal være positive og glæde jer og sende god energi ned til den lille  Så bliver det spændende til NF at den er blevet lidt større! men så skal i vel til egen læge nu, så resten af forløbet kommer i gang som ved en øko graviditet?

De dårlige oplevelser vil altid hænge som en skygge over graviditeten. Det gjorde den også med Daniel, og dér havde jeg endda "kun" aborteret 1 gang inden.

Men vi har set den i dag, den har det fint (ligner godt nok lidt en frø, men det vokser den vel fra ), og den har den rette størrelse

Nu skal jeg bare have en tid hos lægen, så vi kan få lavet vandrejournal og taget blodprøver og det hele, så bliver det nok lidt mere til at forstå

Anmeld

24. januar 2013

Nessie

AnnL skriver:

Hvor er det dejligt stort tillykke  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.