Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: ja klarede det fik taget 3 blodprøver, og synes sgu det gør ondt når de stikker men det gør jo kun ondt i 2 sek... er så lettet over at det er overstået... Kæresten griner af mig , han synes jeg er pjattet... men han tog da med
ja klarede det fik taget 3 blodprøver, og synes sgu det gør ondt når de stikker men det gør jo kun ondt i 2 sek...
er så lettet over at det er overstået...
Kæresten griner af mig , han synes jeg er pjattet... men han tog da med
Smukt! Du kan godt være stolt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maryjane skriver: Smukt! Du kan godt være stolt
er jeg faktisk også hihi..
men blev ret dårlig da jeg kom ud, men jeg tror det var '' chokket'' og nu havde jeg jo været så bange inden.
Anonym skriver: vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver... synes sgu det gør ondt, men det tager jo kun 1 sek før nålen er i... puuuuuuh ha er helt lettet at det er overstået...
vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver...
synes sgu det gør ondt, men det tager jo kun 1 sek før nålen er i... puuuuuuh ha er helt lettet at det er overstået...
Gooooooodt.. Hvor er du sej!
Anonym skriver: jeg fik da helt fine og præsise tal til nakkefoldsscanningen med min første uden nogen som helst blodprøver.
jeg fik da helt fine og præsise tal til nakkefoldsscanningen med min første uden nogen som helst blodprøver.
Det er ikke muligt. Så er den ikke lavet korrekt, idet de fysiske mål skal sammenholdes med tal fra blodprøven og mors alder.
LMX skriver: Gooooooodt.. Hvor er du sej!
Tak , er stadig lidt rystet hehe... men mest lettet.
Godt du gjorde det og at din kæreste tog med Nogle gange er frygten det værste!! Så gælder det bare om at overvinde den - så er det værste klaret
/ Taco78
Taco78 skriver: Godt du gjorde det og at din kæreste tog med Nogle gange er frygten det værste!! Så gælder det bare om at overvinde den - så er det værste klaret
jaaa nemlig
Anonym skriver: ja vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver... synes sgu det gør ondt, men det tager jo kun 1 sek før nålen er i... puuuuuuh ha er helt lettet at det er overstået...
ja vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver...
så dejligt det er overstået
B&J skriver: så dejligt det er overstået
Jaaa
Anonym skriver: er jeg faktisk også hihi.. men blev ret dårlig da jeg kom ud, men jeg tror det var '' chokket'' og nu havde jeg jo været så bange inden.
Kender det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128