hvorfor de dumme blodprøver :'( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

maryjane

Anonym skriver:

ja får det overstået imorgen, kæresten tager med mig så det er dejligt...

og øv med dig., men man klare det jo

hvis jeg besvimer vågner jeg vel op igen

Godt! Du skal nok klare det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

Tak

Anmeld

23. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

ja jeg er også syg pga jeg er så bange for det imorgen, men kæresten tager med mig, uden ham vil jeg aldrig selv komme derud..

ej hvor dejligt

Anmeld

23. januar 2013

Clisolka

Puha jeg kan absolut godt forstå hvordan du har det! Men som flere skriver, så kan de ikke tvinge dig til en blodprøve, men det er for dit eget bedste - og babys 

Jeg selv hader nåle, for jeg ved at jeg skal stikkes i hånden fordi de aldrig kan finde mine årer. Nu er jeg til gengæld så uheldig at jeg fik konstateret diabetes for 6 mrd. siden = 2-3 glas blodprøve hver 3 mrd., og samtidigt 7 prik i fingeren de næste 7 mrd - det gør til gengæld auvs 

Anmeld

23. januar 2013

L&V

Man kan altid nægte MEN du kan ikke få de korrekte tal til nf, de kan ik vide om du har haft diverse sygdomme som kan være farligt for dig og barnet og hvis du evt mangler vitaminer eller er i risokogruppen for graviditets sukkersyge jamen så kan det jo så ik opdages..
Men det er altid ens eget valg men det er jo ikke et valg man kun tager for sig selv

Anmeld

23. januar 2013

LMX

Her bliver der taget blodprøver hver 2-3 uge OG måler selv blodsukker i fingrene mindst 4 gange om dagen.

Plus det at jeg får jern i drop 1 gang om ugen.

Jeg har vænnet mig til det. Droppet kan dog godt være lidt træls hvis det ikke bliver lagt ordentligt.

Forstår din frygt, men håber du vælger at gøre det trods alt.

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Her bliver der taget blodprøver hver 2-3 uge OG måler selv blodsukker i fingrene mindst 4 gange om dagen.

Jeg har vænnet mig til det. Droppet kan dog godt være lidt træls hvis det ikke bliver lagt ordentligt.

ja kæresten er blevet hjemme for at tage med mig derud, tror ikke det varer så længe før vi smutter derud så det kan blive overstået- har bare ikke lyst

åh sikke en masse med dig , det er da slet ikke sjovt

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver...

synes sgu det gør ondt, men det tager jo kun 1 sek før nålen er i... puuuuuuh ha er helt lettet at det er overstået...

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ej hvor dejligt

ja vi er lige kommet hjem fra ambulatoriet af, og fik taget 3 blodprøver...

synes sgu det gør ondt, men det tager jo kun 1 sek før nålen er i... puuuuuuh ha er helt lettet at det er overstået...

Anmeld

24. januar 2013

Anonym trådstarter

maryjane skriver:

ja klarede det fik taget 3 blodprøver, og synes sgu det gør ondt når de stikker men det gør jo kun ondt i 2 sek...

er så lettet over at det er overstået...

Kæresten griner af mig , han synes jeg er pjattet... men han tog da med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.