Tvillingemave 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Der er ikke sket så meget den sidste uge, men 1 ekstra cm. på målebåndet og 1 lille kilo ekstra på vægten er det blevet til  

Pigerne har de sidste par dage holdt kæmpe fest for deres mor i maven  

Først, tillykke med uddannelsen  Det må være dejligt at det er overstået  

Det er sådan en fin tvillingemave du har, er så misunderlig!

Venter selv tvillinger, og min mave er bare lille bitte i forhold til. Nu er jeg så kun 21 uger henne, men sammenligner jeg med din mave i uge 21, så er min mave stadig lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Miss Church

Merii skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du vil

Jeg savner min søvn selvom det er fantastisk at blive mor

Hehe det ved jeg at jeg også ville komme til Man skal sove for at kunne fungere. Sådan har jeg det hvert fald 

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

haha what a chok

ah okay - dejligt der er så lidt størrelses forskel på dem, og din livmoderhals er lang, hold da helt op, man sku jo næsten tro du var bygget til at være gravid håhå

Haha ja Men de siger jo også at man ikke får tvillinger, hvis kroppen ikke kan holde til det Men er spændt på hvordan den kommer til at se ud, når de er kommet til verden. Gad vide om min mave nogensinde bliver normal igen  

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha ja Men de siger jo også at man ikke får tvillinger, hvis kroppen ikke kan holde til det Men er spændt på hvordan den kommer til at se ud, når de er kommet til verden. Gad vide om min mave nogensinde bliver normal igen  

du klare det da ihverfald til et 13 tal

mon ikke den trækker sig sammen igen, du var jo ret slank inden, så tror godt du kan komme til at blive slank igen, det jo kun maven der er vokset, du jo ikke flæsket andre steder

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Først, tillykke med uddannelsen  Det må være dejligt at det er overstået  

Det er sådan en fin tvillingemave du har, er så misunderlig!

Venter selv tvillinger, og min mave er bare lille bitte i forhold til. Nu er jeg så kun 21 uger henne, men sammenligner jeg med din mave i uge 21, så er min mave stadig lille

Tusind tak  

Og mange tak skal du have! Og selv tillykke med dine tvillinger Ved i hvad i skal have? Vores er to piger. 

Hehe nu er jeg heller ikke særlig høj, så min mave bliver nødt til at vokse meget ud ad, fordi der ikke er så langt op til mine ribben Det kunne evt. være en forklaring? 

Men lige pludselig eksploderer din sikkert  

Vores er vokset fra ca. 600g til ca. 1200g fra uge 24 til uge 28  Det synes jeg der er vildt! 

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

du klare det da ihverfald til et 13 tal

mon ikke den trækker sig sammen igen, du var jo ret slank inden, så tror godt du kan komme til at blive slank igen, det jo kun maven der er vokset, du jo ikke flæsket andre steder

Hehe nej det kan du selvfølgelig have ret i Ellers må jeg jo få ordnet maveskind på et tidspunkt 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe nej det kan du selvfølgelig have ret i Ellers må jeg jo få ordnet maveskind på et tidspunkt 

bliver spændende at se når du har født

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

bliver spændende at se når du har født

Ja det gør det godt nok.  for det bedste 

Anmeld

17. januar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Tusind tak  

Og mange tak skal du have! Og selv tillykke med dine tvillinger Ved i hvad i skal have? Vores er to piger. 

Hehe nu er jeg heller ikke særlig høj, så min mave bliver nødt til at vokse meget ud ad, fordi der ikke er så langt op til mine ribben Det kunne evt. være en forklaring? 

Men lige pludselig eksploderer din sikkert  

Vores er vokset fra ca. 600g til ca. 1200g fra uge 24 til uge 28  Det synes jeg der er vildt! 

Mine bebser er ikke så fotogene, så de nægter at give et godt billede, og vil da slet ikke ligge så vi kan se om det bliver drenge, piger eller en af hver  Men vi skal jo snart til scanning igen (d. 29/1) og så håber jeg da de ville ligge pænt

Det kan godt være at det er højden, der gør det.. min mave voksede meget 3 dage mellem jul og nytår (og nej, det var ikke pga for meget mad ) men synes bare ikke den er vokset siden.. Men bebserne sparker og alt var som det skulle være til MD, så går ud fra at de har det godt..

Det er da helt vildt som dine tvillinger voksede! lige en fordobling i løbet af 4 uger... og så gange 2...

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Mine bebser er ikke så fotogene, så de nægter at give et godt billede, og vil da slet ikke ligge så vi kan se om det bliver drenge, piger eller en af hver  Men vi skal jo snart til scanning igen (d. 29/1) og så håber jeg da de ville ligge pænt

Det kan godt være at det er højden, der gør det.. min mave voksede meget 3 dage mellem jul og nytår (og nej, det var ikke pga for meget mad ) men synes bare ikke den er vokset siden.. Men bebserne sparker og alt var som det skulle være til MD, så går ud fra at de har det godt..

Det er da helt vildt som dine tvillinger voksede! lige en fordobling i løbet af 4 uger... og så gange 2...

Ej altså! Banditter Vi har fået bekræftet 3 gange at det er piger. Så der er ingen tvivl. Men det er så fordelen ved at man skal scannes så ofte Der skulle være en chance for at de vil vise jer det på et tidspunkt.

Er det en- eller tveæggede? 

Du kan prøve at måle omfanget af maven. Det er jeg begyndt på, for jeg synes ikke selv jeg kan se at den vokser mere. Men det kan jeg se på målebåndet at den gør. 

Det er dejligt at de sparker. Det giver altså meget tryghed synes jeg 

Ja det er helt vildt! og nu har de så knap 8 uger til at fordoble vægten igen, hvis de skal ende på den vægt, som min JM regner med ca. 2500g hver ved termin (uge 38+)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.