Dulgretz skriver:
Mine bebser er ikke så fotogene, så de nægter at give et godt billede, og vil da slet ikke ligge så vi kan se om det bliver drenge, piger eller en af hver
Men vi skal jo snart til scanning igen (d. 29/1) og så håber jeg da de ville ligge pænt
Det kan godt være at det er højden, der gør det.. min mave voksede meget 3 dage mellem jul og nytår (og nej, det var ikke pga for meget mad
) men synes bare ikke den er vokset siden.. Men bebserne sparker og alt var som det skulle være til MD, så går ud fra at de har det godt..
Det er da helt vildt som dine tvillinger voksede! lige en fordobling i løbet af 4 uger... og så gange 2... 
Ej altså! Banditter
Vi har fået bekræftet 3 gange at det er piger. Så der er ingen tvivl. Men det er så fordelen ved at man skal scannes så ofte
Der skulle være en chance for at de vil vise jer det på et tidspunkt.
Er det en- eller tveæggede?
Du kan prøve at måle omfanget af maven. Det er jeg begyndt på, for jeg synes ikke selv jeg kan se at den vokser mere. Men det kan jeg se på målebåndet at den gør.
Det er dejligt at de sparker. Det giver altså meget tryghed synes jeg 
Ja det er helt vildt! og nu har de så knap 8 uger til at fordoble vægten igen, hvis de skal ende på den vægt, som min JM regner med
ca. 2500g hver ved termin (uge 38+)
Anmeld