Tvillingemave 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Miss Church

Moma skriver:

Smuk smuk mave! Nu er der ikke længe igen! selv om det sikkert føles som laang tid for dig. 

Nej. Jeg er ved at kunne se en ende på det Men er spændt på om tiden kommer til at gå langsomt, når jeg nu skal på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

Moma

Miss Church skriver:

Nej. Jeg er ved at kunne se en ende på det Men er spændt på om tiden kommer til at gå langsomt, når jeg nu skal på barsel

Mon ikke fu får brug for at hvile dig mere jo tættere, du når din termin? Og så er det "bare" at gøre klar og pakke taske (hvis ikke alt allerede er klart) og så ikke mindst forberede dig mentalt på det hele. 

Anmeld

16. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Tak  

Hehe ja det gør de hvert fald Jeg tror de drømmer meget, for det kan ikke passe at de skal være så meget vågen. Ellers er de bare vågen på forskellige tidspunkter

Hvor er du bare flot. 

Jeg havde også en MEGET aktiv baby i maven. Han sov virkelig aldrig. Jeg håbede på han havde brugt alt hans energi inde i maven, så han sov meget når han kom ud - meeen, jeg har måtte sande at det var ønsketænktning  

Anmeld

16. januar 2013

Hailiesmom11

Super flot mave

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Moma skriver:

Mon ikke fu får brug for at hvile dig mere jo tættere, du når din termin? Og så er det "bare" at gøre klar og pakke taske (hvis ikke alt allerede er klart) og så ikke mindst forberede dig mentalt på det hele. 

Jo det tror jeg bestemt. Det har jeg også kunne mærke i de sidste par uger. Jeg er begyndt at blive rigtig træt igen og får ondt i ryggen, når jeg står stille. 

Jeg er så småt gået igang med tasken til sygehuset. Har hvert fald købt lidt ind til toilettasken hehe. Så regner jeg med at pakke den, nu her, når vi skal flytte. 

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

LilleChelle skriver:

Hvor er du bare flot. 

Jeg havde også en MEGET aktiv baby i maven. Han sov virkelig aldrig. Jeg håbede på han havde brugt alt hans energi inde i maven, så han sov meget når han kom ud - meeen, jeg har måtte sande at det var ønsketænktning  

Tak

Haha det har jeg ellers også tænkt Nårh jamen det kan være vi får to meget aktive piger udenfor maven også

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

Hailiesmom11 skriver:

Super flot mave

Mange tak! 

Anmeld

16. januar 2013

christina92

Miss Church skriver:

Der er ikke sket så meget den sidste uge, men 1 ekstra cm. på målebåndet og 1 lille kilo ekstra på vægten er det blevet til  

Pigerne har de sidste par dage holdt kæmpe fest for deres mor i maven  

Jeg ville også fejre dig hvis du var min ny uddannede mor

Anmeld

16. januar 2013

Miss Church

christina92 skriver:

Jeg ville også fejre dig hvis du var min ny uddannede mor

hehe hvor er du sød 

Anmeld

16. januar 2013

Faith

Hvor er det en smuk mave du har der!. Og tillykke med uddannelsen. Jeg er også sygeplejerske og har tvillinger. Lidt spøjst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.