Tvillingemave 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2013

Miss Church

Faith skriver:

Hvor er det en smuk mave du har der!. Og tillykke med uddannelsen. Jeg er også sygeplejerske og har tvillinger. Lidt spøjst

Mange tak  

Og tak! Det er skønt endelig at være færdig Ja det er lidt spøjst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2013

LilleChelle

Miss Church skriver:

Tak

Haha det har jeg ellers også tænkt Nårh jamen det kan være vi får to meget aktive piger udenfor maven også

Jah - det kunne sagtens være

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Der er ikke sket så meget den sidste uge, men 1 ekstra cm. på målebåndet og 1 lille kilo ekstra på vægten er det blevet til  

Pigerne har de sidste par dage holdt kæmpe fest for deres mor i maven  

den kan da snart næppe blive større den mave

men smuk det er den!

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

den kan da snart næppe blive større den mave

men smuk det er den!

Haha jeg tror den kan blive meget større  De skal jo begge to gerne vokse til dobbel størrelse af hvad de er nu. 

Tak skal du have 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha jeg tror den kan blive meget større  De skal jo begge to gerne vokse til dobbel størrelse af hvad de er nu. 

Tak skal du have 

kan bare slet ikke forestille mig hvordan det kommer til at se ud, hvis den bliver større - den er jo ret stor allerede

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

kan bare slet ikke forestille mig hvordan det kommer til at se ud, hvis den bliver større - den er jo ret stor allerede

Hehe det kan jeg heller ikke  Det kan være jeg kun kan ligge ned i den sidste måned

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe det kan jeg heller ikke  Det kan være jeg kun kan ligge ned i den sidste måned

er planen du skal føde vaginalt eller PKS?

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church