Tvillingemave 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Du må meget gerne være nysgerrig  

Ja det håber vi på. Baby B havde jo vendt sig til sidste scanning. Men det har heldigvis ingen betydning. 

Jo der er større risiko for for tidlig fødsel. Vores fødselsforberedelses hold blev fx afsluttet i december, fordi de ved at der er nogle af os, som kommer til at føde for tidligt. 

Min livmoderhals var heldigvis rigtig lang da jeg fik den scannet i uge 24, så håber de bliver der inde længe endnu  

Men lige meget hvad kommer de jo i uge 38, for der bliver jeg sat igang

synes bare det er så spændende alt det med tvillinger( ville ønske jeg sku have tvillinger)

har du fået scannet den siden uge 24? i teorien kan du gå i fødsel når som helst så

uha, det også lige om lidt, ved du hvad dato du bliver sat igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Merii

Miss Church skriver:

Tak  

Hehe ja det gør de hvert fald Jeg tror de drømmer meget, for det kan ikke passe at de skal være så meget vågen. Ellers er de bare vågen på forskellige tidspunkter

fin mave

Vil lige hilse at sige at min dreng var aktiv i maven næsten hele tiden, jeg følte at han ikke sov men mange sagde at han drømmer. Meeen da han så kom ud, sov han næsten ikke om dagen sov han max 2 timer, han er nu 10 uger og bryder sig ikke om at sove om dagen og det er altså hårdt

Så vi må håbe på de drømmer

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

synes bare det er så spændende alt det med tvillinger( ville ønske jeg sku have tvillinger)

har du fået scannet den siden uge 24? i teorien kan du gå i fødsel når som helst så

uha, det også lige om lidt, ved du hvad dato du bliver sat igang?

Hehe det må du tage næste gang så  

Nej det har jeg ikke og skal heller ikke have det gjort. Så ja i princippet kan det ske hvornår det skal være. Men de må gerne lige vente en måned endnu

Nej det ved jeg ikke. Ved faktisk ikke hvornår jeg får tid til det. 

Der er kun en fra vores tvillingegruppe, som har fået tid. Men det er fordi at det er enæggede så hun skal have PKS lige meget hvad 

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

Merii skriver:

fin mave

Vil lige hilse at sige at min dreng var aktiv i maven næsten hele tiden, jeg følte at han ikke sov men mange sagde at han drømmer. Meeen da han så kom ud, sov han næsten ikke om dagen sov han max 2 timer, han er nu 10 uger og bryder sig ikke om at sove om dagen og det er altså hårdt

Så vi må håbe på de drømmer

Tak  

Hehe det er der godt nok også en anden som har sagt til mig... Men jeg  for at de drømmer  Så jeg også kan få lidt søvn, når de kommer ud 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe det må du tage næste gang så  

Nej det har jeg ikke og skal heller ikke have det gjort. Så ja i princippet kan det ske hvornår det skal være. Men de må gerne lige vente en måned endnu

Nej det ved jeg ikke. Ved faktisk ikke hvornår jeg får tid til det. 

Der er kun en fra vores tvillingegruppe, som har fået tid. Men det er fordi at det er enæggede så hun skal have PKS lige meget hvad 

det bare som om oddsne er imod der, der er absolut ingen tvillinger i vores familier

ja det ville selvfølgelig være bedst at de blev derinde så lang tid som overhovedet muligt, så de er store og stærke

hvordan kan det egentlig være man bliver sat igang i uge 38? er det for at have kontrol over forløbet eller hvordan?

Anmeld

17. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

det bare som om oddsne er imod der, der er absolut ingen tvillinger i vores familier

ja det ville selvfølgelig være bedst at de blev derinde så lang tid som overhovedet muligt, så de er store og stærke

hvordan kan det egentlig være man bliver sat igang i uge 38? er det for at have kontrol over forløbet eller hvordan?

Sådan var det også her, men det skete jo alligevel  

Det er fordi der er øget risiko for komplikationer, fx svangerskabsforgiftning. Så derfor anbefaler de at man sættes igang der. Det er også noget med om den ene vokser mere end den anden. Men der er heldigvis kun 20g forskel på dem, så det er hvert fald ikke et problem lige nu

Anmeld

17. januar 2013

M&N

Smuk!

Anmeld

17. januar 2013

Merii

Miss Church skriver:

Tak  

Hehe det er der godt nok også en anden som har sagt til mig... Men jeg  for at de drømmer  Så jeg også kan få lidt søvn, når de kommer ud 

Ja det kan jeg godt forstå du vil

Jeg savner min søvn selvom det er fantastisk at blive mor

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Sådan var det også her, men det skete jo alligevel  

Det er fordi der er øget risiko for komplikationer, fx svangerskabsforgiftning. Så derfor anbefaler de at man sættes igang der. Det er også noget med om den ene vokser mere end den anden. Men der er heldigvis kun 20g forskel på dem, så det er hvert fald ikke et problem lige nu

haha what a chok

ah okay - dejligt der er så lidt størrelses forskel på dem, og din livmoderhals er lang, hold da helt op, man sku jo næsten tro du var bygget til at være gravid håhå

Anmeld

17. januar 2013

Mettefpigen

Ajj en flot og rund mave :-) den sidder stadig rigtig flot på dig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.